تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان

حضورمردم یکی از عناصر بی بدیل ۱۵ خرداد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت :یکی از عناصری که در 15 خرداد نقش بسزایی داشت حضور مردم بود.
حضورمردم یکی از عناصر بی بدیل ۱۵ خرداد است
حضورمردم یکی از عناصر بی بدیل ۱۵ خرداد است
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از خط اول،حجت‌الاسلام عیسی بزمانی عصر روز پنجشنبه در مراسم غبارروبی گلزار شهدای زاهدان به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد ۱۵ خرداد اظهار داشت :اساسا در جهت سرآغاز نهضت اسلامی ایران، این انقلاب و این خیزش از عناصر ارزشمند برخوردار بود.
وی افزود :در نهضت عظیم ۱۵ خرداد چند عنصر نقش بسزایی داشتند ،یکی از این عناصر حضور خودجوش مردمی در کنار امام خمینی (ره ) بود که با حضور و همراهی مردم این انقلاب و این نهضت سر آغازش را شروع کرد.
این مسئول اذعان داشت :اگر حضور و نقش آفرینی مردم در صحنه ۱۵ خرداد نبود امام (ره) انقلابش را نمی توانست احیا کند.
حجت‌الاسلام بزمانی ادامه داد :علاوه بر مسئله جهاد مردمی ،انفاق مردمی از دیگر عنصرهای نهضت ۱۵ خرداد می باشد مردم با دادن اموال خودشان این کار را می کردند.
وی با بیان اینکه عنصر دوم در ۱۵ خرداد نترسیدن از مرگ سرخ است افزود :اگر امروز شاهد اعتلای کلام الله در اقصا نقاط و بیداری اسلامی هستیم به یقین بابت حرکت ۱۵ خرداد است که شهدا داشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت :اگر توانستیم دنیای استکبار را به چالش برسانیم نتیجه ایثار و گذشت شهداست که در سال ۴۲ از خودشان به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت :امام و رهبر عنصر سوم در نهضت ۱۵ خرداد می باشد ما به خوبی آگاه هستیم که بعد از امامان معصوم کسی به جامعیت امام نیامده است . امام (ره ) در طول نهضت خودش از سال ۴۲ و قبلش تا پایان راه مردم را رهنمود و هدایت کرد تا این انقلاب به ثمر نشست ۱۵ خرداد نتیجه امروز است که مشاهده می کنیم.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcb85bs.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما