تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۹
سرمربي پرسپوليس اخموها را از ليست 18 نفره خط مي‌زند!
اتفاقي عجيب ولي واقعي در پرسپوليس
به گزارش عصر هامون، بازيکنان پرسپوليس معتقدند علي دايي خصوصيات ويژه و به خصوصي دارد. آنها معتقدند در صورتي که دايي متوجه اخم و ناراحتي چهره بازيکنان در تمرين بشود نامشان را از ليست ۱۸ نفره خط مي‌زند!


در بازي اول پرسپوليس محمدرضا خانزاده و در ديدار با ذوب‌آهن اميد عاليشاه از ليست ۱۸ نفره خط خوردند تا هر دو بازيکن به اين موضوع معترض باشند. از آن جا که خانزاده بازيکن ملي‌پوش پرسپوليس به شمار مي‌رود و اصلا فکرش را نمي‌کرد براي بازي با تراکتورسازي از ليست خط بخورد و در بازي دوم فقط نيمکت‌نشين شود اما چنين اتفاقي براي بازيکن جوان و ملي‌پوش پرسپوليس رخ داد تا او از اين اتفاق متعجب شود.


همچنين اميد عاليشاه نيز به سرنوشت خانزاده دچار شده تا بداند رقابت‌ سختي براي حضور در ترکيب اصلي دارد. اما بازيکنان پرسپوليس معتقدند علي دايي خصوصيات اخلاقي منحصر به فردي دارد، او در تمرين روي چهره بازيکنانش زوم مي‌شود و اگر ببيند بازيکني با ناراحتي و چهره‌اي عبوس تمرين مي‌کند نامش را از ليست ۱۸ نفره خط مي زند!


حتي يکي از بازيکنان پرسپوليس مي‌گفت اخلاق دايي دستم آمده از اين به بعد فقط مي‌خواهم در تمرين با چهره‌اي خندان حاضر شوم تا خط نخورم. همچنين دايي از دست حسين ماهيني ناراحت است و هر روز به خاطر بي‌حوصلگي و چهره اخموي اين بازيکن به او گير مي‌دهد. دايي هر وقت ماهيني را مي‌بيند به او مي‌گويد باز اين آقاي اخمو آمد اگر بخواهي بي‌حوصله‌ تمرين کني تو را از ليست خط مي‌زنم!


متلک‌هاي پي در پي دايي به ماهيني باعث شده تا اين بازيکن جايگاهش را در خطر ببيند و از اين رو سعي مي‌کند مطابق خواسته‌ علي دايي تمرين کند.


در هر صورت بازيکنان پرسپوليس براي اينکه در ليست ۱۸ نفره باشند به زور هم که شده خودشان را خندان و خوشحال نشان مي‌دهند تا دايي به خاطر اخمشان به آنها گير ندهد.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdce.n8nbjh8eo9bij.html
منبع : جام نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما