تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۷
مدیر کمیته امداد ایرانشهر گفت: از اوایل سال جاری تاکنون 67 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ایرانشهر جهت آموزش به آموزشگاهای فنی وحرفه ای معرفی شده اند.
معرفی 67 مددجو تحت پوشش کمیته امداد ایرانشهر به آموزشگاهای فنی وحرفه ای
معرفی 67 مددجو تحت پوشش کمیته امداد ایرانشهر به آموزشگاهای فنی وحرفه ای
به گزارش رویس اجتماعی عصر هامون به نقل از پهره،محمدعلی تراقوئی ،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر از معرفی ۶۷ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد مقدس جهت آموزش به آموزشگاه های فنی و حرفه ای این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نظارت مستمر بر حسن اجرای طرحهای خودکفایی امری ضروری و مهم در پایداری اشتغال در میان مددجویان است.
وی افزود: تقویت مهارتهای شغلی مددجویان از طریق آموزش گام مهم دیگری در راستای خودکفایی شغلی است.
مدیر کمیته امداد ایرانشهر با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فاقد مهارتهای فنی هستند اضافه کرد: با توافق های صورت گرفته میان امداد و سازمان فنی و حرفه ای این افراد می توانند با حضور در کلاس های مهارت فنی و حرفه ای آموزش های لازم را در رشته های مورد علاقه خود ببینند سپس جذب کار شوند.
تراقوئی خاطرنشان کرد: در این راستا امسال در کنار ارائه آموزشهای لازم و مهارت آموزش، سیاست های حمایتی بسیار مناسبی در زمینه خودکفایی مددجویان این شهرستان ارائه شده است.
وی گفت: سیاست کمیته امداد این شهرستان توانمند سازی در راستای کاهش فقر و پرکردن شکاف میان فقیر و غنی است.
مدیر کمیته امداد ایرانشهر افزود: بنا به فرموده قرآن کریم « فقیر و غنی تنها به دست خداوند است، پروردگار انسان ها را فقیر و ثروتمند می سازد».
وی در پایان اذعان داشت: یکی از چیزهایی که در راستای شعار سال جاری « اقتصاد مقاومتی و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» همراه بوده تلاش در جهت صیقل دادن و ترغیب طبقه کارگر است.

انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcco4qp.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما