تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
بوی رمضان می‌آید، بوی ماه خدا، بوی سفره‌ای به پهنای آسمان می‌آید، صدای پای علی دوباره در کوچه‌های کوفه طنین انداز می‌شود و باران مهر شب‌های قدر بر کویر دل‌های خشک و ترک‌خورده نازل می‌‌شود.
نزول باران مهر شب‌های قدر رمضان بر کویر دل‌های خشک و ترک‌خورده
نزول باران مهر شب‌های قدر رمضان بر کویر دل‌های خشک و ترک‌خورده
به گزارش سرویس مذهبی عصر هامون به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، بوی رمضان می‌آید. بوی ماه خدا، بوی سفره‌ای به پهنای آسمان می‌آید. صدای پای علی دوباره در کوچه‌های کوفه طنین انداز می‌شود.
چه زیباست ایستادن و تماشای بار بستن شیطان و یارانش برای رفتن. مست بوی رمضان شدن، چه زیباست. باز مهمانش می‌شویم و آن خدای جاه و جلال و جمال و کمال، همچون تمامی میزبانان، ما را از خود نیز بیشتر قدر می‌نهد و به بالای خانه‌اش می‌خواندمان. می‌خواندمان به بزرگی و شکوه خانه‌اش و خوان رحمت بی پایانش.
آه که گاه عاشقانه باز نزدیک است. شب‌های قدر که در آنها به قدر تمامی زیبایی‌های جهان، چون باران، مهرش را بر کویر دل‌های خشک و ترک خورده ما نازل می‌کند و چه جوی‌های رحمتی که از چشم‌های مملو از شوق‌مان جاری نمی‌شود.
آری، رمضان باز هم می‌آید، بی آن که به روی‌مان بیاورد خاطرات یک سال فراموشی توبه‌ها و ضجه‌های العفومان را. رمضان بی آن که حتی لحظه‌ای عهدهای صد بار شکسته‌مان را به رخمان بکشد، آرام و بی صدا می‌آید و باز ما را در آغوش گرمش می‌فشرد و باز قامتمان نرم و رها در میان دستان پر مهرش می‌افتد. تا باز هم میان این همه نور، حسابی گر بگیرد. داغ شود و دردهامان التیام یابد.
سلام بر تو رمضان، ای ماه خدا، سلام بر تو، سلام بر تو.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdchwinm.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما