تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور ؛

۷۷۲ هزار فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می باشند

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از عضویت 772 هزار فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان کشور خبر داد.
۷۷۲ هزار فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می باشند
۷۷۲ هزار فرهنگی عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می باشند
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون،شهاب‌الدین غندالی در مراسم افتتاحیه صندوق ذخیره فرهنگیان در سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات خانه معلم آموزش و پرورش درگفتگو با خبرنگار خط اول اظهار داشت:در حال حاضر ۷۷۲هزار نفر عضودر صندوق ذخیره فرهنگیان از بین معلمین شاغل می باشند و سود سال قبل صندوق ۹۵۰ میلیارد بوده که بین فرهنگیان توزیع شده است.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور افزود:نظام تعلیم و تربیت یکی از بخشهای دولت است که بیشترین ظلم به آن شده است.
وی ادامه داد :اگر بخواهیم فقط از حمایت مستقیم دولت برخوردار باشیم در نظام تعلیم و تربیت دچار بحران می شویم بهمین دلیل بعد از جلسات بسیار در سال ۷۴ صندوق ذخیره فرهنگیان را پیشنهاد دادیم که لایحه از دولت رفت در برنامه دوم ۵ سال توسعه کشور منظور شد و دولت مکلف به تاسیس صندوق ذخیره شد.
غندالی ادامه داد : تاسیسس صندوق ذخیره فرهنگیان با این سازگاری بود که از حقوق معلمین ۵ درصد کسر گردد و به حساب صندوق فرهنگیان واریز گردد و معادل این مبلغ دولت مکلف به ازای هر عضو به حساب صندوق واریز کند و صندوق با این پول فعالیت اقتصادی کند و کمک به معیشت فرهنگیان نماید.
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور افزود: ۶۰ درصد فرهنگیان سیستان و بلوچستان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کشور هستند.
غندالی یکی از مشکلات بارز صندوق را جذب مدیرانی دانست که صرفا اقتصادی بوده و خارج از مجموعه آموزش و پرورش و ناآگاه به مسائل فرهنگیان بوده‌اند.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdci55aw.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما