تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا گفت: سیاست الان گروههای تکفیری از بین بردن اساس اسلام است نه تنها شیعه و امروز سعی دارند بر کشورهای که تفکرسیاسی شیعی دارند،فشار وارد کنند.
سیاست گروههای تکفیری داعش از بین بردن اساس اسلام است/حمایت علنی امریکا از گروههای تروریستی
سیاست گروههای تکفیری داعش از بین بردن اساس اسلام است/حمایت علنی امریکا از گروههای تروریستی
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون  : حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه زابل در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ،ماه خوبی ها به همه مسلمانان ، علی الخصوص روزه داران منطقه سیستان اظهار داشت: اگر تاریخ انبیاء را از صدر اسلام مورد مطالعه قرار دهیم،مشاهده می کنیم که شیاطین مزاحمت هایی را برای موحدین و پیروان انبیاء بوجود می آوردند.
وی بیان کرد: بعد از اینکه پایه های اسلام محکم شد،این شیاطین از درون تلاشهای کردند که اسلام را از بین ببرند و امروزه نیز شیاطین در اشکال مختلف علیه حق بروز و ظهور می کند.
امام جمعه زابل تصریح کرد: گروه موسوم به داعش که خود را مخفف دولت اسلامی عراق و شام معرفی نموده است ،دنباله همان شیاطینی هستند که از بدو خلقت بشر علیه نور اقدام می کردند.
وی با تاکید بر اینکه انگلیس در تاسیس تفکر وهابی نقش بسیاری داشته است،گفت: انگلیس این استکبار پیر و خبیث فردی تحت عنوان محمد بن عبد الوهاب را مدیریت کرد تا از طریق انتشار این تفکر به اهداف پلید خود برسد.
وی عنوان کرد: وهابیت جزء هیچ گروه مسلمان نیست و دارای تفکرات بسیارکثیف و عقاید خبیث هستند به نحوی که بر اساس عقاید باطل فقط خودشان را موحد و مسلمان می دانند و تمام فرق اسلامی اعم از شیعه و سنی را کافر ومشرک قلمداد می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین کیخا ادامه داد: سیاست الان گروههای تکفیری داعش از بین بردن اساس اسلام است نه تنها شیعه و امروز سعی دارند بر کشورهایی که تفکر سیاسی شیعی دارند،فشار وارد کنند.
وی اظهار کرد: بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفت، آنها را واداشت که یک سری از افکار شیطانی خود را بیشتر عملیاتی کنند و بدلیل احساس خطر کردن از بیداری اسلامی در برخی از مناطق بیداری اسلامی را به بیداری عربی تغییر دادند تا این انقلابها رنگ و بوی اسلامی به خود نگیرد.
امام جمعه شهرستان زابل در ادامه بیان داشت: هجمه این تفکر با آمدن مردم سوریه به پای صندوق های رای شکست خورد و تیر خلاص به این تفکر زده شد.
وی اذعان نمود: بعد از شکست در سوریه هجمه این گروههای تکفیری به سمت عراق نشانه رفت تا اگر به اهدافشان در عراق برسند بتوانند کشور ما را مورد فشار قرار دهند ،که قطعا این گروهک ها در عراق شکست سخت تری خواهند خورد و به مدد الهی کمر این شیاطین بشکند به طوری که دیگر نتوانند قد علم کنند.
وی با اشاره به اینکه گروهک های تکفیری جنون شیطانی صهیونیست هستند ،افزود: پشتوانه مالی این گروهک ها امریکا است ،همان امریکایی که خود را مدافع حقوق بشر و ایران را متهم به نقض حقوق بشر می خواند و امروز می بینیم که امریکا بصورت علنی از گروههای داعش حمایت می کند و از طرفی ادعای حقوق بشر دارد.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcaoinm.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما