تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده صنعت و معدن این شهرستان برای نخستین بار و در آغاز فعالیت خود در دوره کارشناسی از کنکور سال 93 دانشجو پذیرش می کند.
دانشکده صنعت و معدن خاش از امسال دانشجو پذیرش می کند + سند
دانشکده صنعت و معدن خاش از امسال دانشجو پذیرش می کند + سند
به گزارش سرويس پارلماني عصرهامون ، حمیدرضا پشنگ در گفت و گو با تفتان ما ، اظهار داشت ، دانشکده صنعت و معدن خاش وابسته به دانشگاه سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی جدید با سه رشته تحصیلی ˈمهندسی صنایع، مهندس معدن -استخراج و مهندس کامپیوترˈ در مقطع کارشناسی فعالیت خود را آغاز می کند.
وی با قدردانی از تلاشها و توجه مسئولان کشوری، استانی و محلی بویژه مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان برای راه اندازی دانشکده علم و صنعت خاش ، تصریح کرد : دانشگاه سیستان وبلوچستان به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان در رشد فرهنگ و آموزش منطقه نقش مهمی را ایفا کرده که همه این افتخارات با حمایت های ویژه مسئولان استانی و کشوری محقق شده است.
نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی تنها راه نجات استان از فقر فرهنگی را توجه به گسترش مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش دانست و گفت: رشد شاخصهای توسعه ای استان در گرو توسعه مراکز علمی و آموزشی است.
پشنگ در پایان اظهار داشت: نگاه مثبت و همدلی و حمایت همه جانبه مسئولان به رفع مشکلات علمی و آموزشی منطقه کمک می کند.
نامه مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی کشور که نخسه ای از آن به این پایگاه خبری تحلیلی ارسال شده است :

انتهاي پيام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcjmmei.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما