تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴
رئیس آموزش و پرورش نیمروز خبر داد،

ایجاد ۵ کمیته تخصصی پروژه مهر در نیمروز

رئیس آموزش و پرورش گفت: این ستاد در قالب ۵ کمیته از جمله کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی فعالیت می‌کنند.
ایجاد ۵ کمیته تخصصی پروژه مهر در نیمروز
ایجاد ۵ کمیته تخصصی پروژه مهر در نیمروز
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون ، رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیمروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنیمروز اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.
سارانی در ادامه به تشریح دستورالعمل پروژه مهر و نیز بیان شرح وظایف کمیته های این طرح ملی پرداخت و افزود: پروژه مهر پروژه ای است که متشکل از ۵ کمیته میباشد که عبارتند از:
۱- تعمیر و تجهیز
وظیفه ی این کمیته آماده سازی فضاهای آموزشی و وسایل آموزشی در اول مهر میباشد که در روز اول مهر دانش آموزان بتوانند نهایت استفاده را ببرند.
۲- کمیته سازماندهی نیروی انسانی
این کمیته موظف است نیروی آموزشی و پرورشی و خدماتی مدارس شهرستان را مشخص و برای هر کدام ابلاغ صادر کند که این افراد قبل از شروع سال تحصیلی به مدارس مورد نظر مراجعه و نسبت به برنامه درسی خود اقدام نموده تا دانش اموزان در روز اول مهر همراه با معلم سر کلاس حضور داشته و از درس و کتاب استفاده نمایند.
۳- کمیته توجیه و تبلیغ
این کمیته اطلاع رسانی و آگاهی های لازم به والدین و همشهریان دانش اموزان و فرهنگیان را برعهده دارد تا به موقع همه امورات مربوط به ثبت نام و موارد اداری و بخش نامه ای را انجام دهد و همچنین این کمیته بحث مستند سازی از همه اقدامات انجام شده را بر عهده دارد.
۴- کمیته تایید صلاحیت
این کمیته تایید صلاحیت همکاران محترم آموزش و پرورش را جهت احراز پست های اجرایی مدارس برعهده دارد.
۵- کمیته نظارت و ارزیابی
این کمیته ارزیابی از همه کمیته های ستاد پروژه مهر بر اساس بازدیدهایی که از طرف مسئولین آموزش و پرورش انجام میگیرد را بر عهده دارد تا از روند انجام اقدامات محوله اطلاع پیدا کنند.
رئیس آموزش و پرورش نیمروز گفت: انتظار داریم این کمیته ها در راستای موفقیت بیشتر آموزش و پرورش فعالیت خوبی داشته باشند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcbgwbs.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما