تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
یک بازی تلفن همراه که کاربران آن برای پیروزی باید در نقش نظامیان اسراییلی ایفای نقش کرده و مردم بی پناه غزه را بمباران کنند، از فروشگاه همراه گوگل پلی حذف شد.
حذف بازی صهیونیستی بمباران غزه از فروشگاه گوگل
حذف بازی صهیونیستی بمباران غزه از فروشگاه گوگل
به گزارش سرويس خواندنی های عصر هامون، به نقل از گاردین، نوشت: این بازی که برای استفاده بر روی گوشی‌ها و تبلت‌‌های اندروید طراحی شده است از زمان عرضه در هفته گذشته تا به حال تنها نزدیک به هزار بار بارگذاری شده بود و محبوبیتی نیز در میان کاربران نداشته است. در توضیح این بازی آمده بود که کاربر باید در حین پرتاب بمب از کشتن غیرنظامیان خودداری کند؛ ادعایی که ارتش صهیونیستی نیز بارها مطرح کرده ، اما عملا بیشتر به کشتار زنان و کودکان علاقه نشان می‌دهد.

انتشار این بازی موجب اعتراض گسترده حامیان مقاومت در فلسطین و افراد عادی شد که از شبیه سازی کشتار مردم بی گناه غزه در یک بازی ویدیویی به شدت عصبانی شده بوند. معترضان با انتشار نظرات خود در فروشگاه گوگل به شدت به طراحان این بازی و همین طور کسانی که آن را نصب و اجرا می کنند حمله کردند.

با توجه به موسیقی اسراییلی این بازی و نحوه طراحی آن تردیدی وجود ندارد که بازی بمباران غزه توسط صهیونیست ها و حامیان آنها طراحی شده و لذا در روزهای اخیر درخواست برای حذف آن از فروشگاه گوگل پلی افزایش یافته بود. سرانجام گوگل رسما اعلام کرد که به علت نقض سیاستهایش بازی یاد شده را حذف می کند.

با این حال هنوز هم بازی‌های صهیونیستی در حمایت از جنابات آنها و کشتار فلسطینیان در فروشگاه همراه گوگل وجود دارد که از جمله آنها می ‌وان به بازی Gaza Assault: Code Red و Iron Dome اشاره کرد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcefp8n.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما