تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
تولید انواع خودرو در تیر ماه امسال 30.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است بطوریکه میزان تولید از 88 هزار و 638 دستگاه به 61 هزار و 534 دستگاه تقلیل یافته است.
کاهش تولید 30 درصدی خودرو در طی یک ماه
به گزارش عصر هامون، طبق آخرین آمار تولید خودرو، تولید در ۴ ماه نخست امسال ۴۶.۳ درصد کاهش داشته یا به عیارت بهتر میزان تولید انواع خودرو از ۳۳۹ هزار و ۸۳۵ دستگاه به ۱۸۲ هزار و ۳۵۳ دستگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رسیده است.

این گزارش حاکیست، تولید انواع خودروی سواری در تیر ماه امسال از ۷۴ هزار و ۲۱۶ دستگاه به ۵۱ هزار و ۳۱۵ دستگاه کاهش یافته که بیانگر افت ۳۰.۹ درصدی است که البته میزان کاهش در ۴ ماه نخست ۴۶.۸ درصد می باشد. یعنی تعداد خودروهای سواری در ۴ ماه نخست سال ۹۲ از ۲۹۲ هزار و ۳۴۸ دستگاه به ۱۵۵ هزار و ۴۲۵ دستگاه تقلیل یافت.

براساس این گزارش، تیر ماه امسال تولید انواع وانت با افت ۱۶.۶ درصدی از ۱۱ هزار و ۵۳۹ دستگاه به ۹۶۲۸ دستگاه و تولید مینی بوس و اتوبوس با کاهش ۷۳.۹ درصدی از ۱۳۴ دستگاه در تیر ماه گذشته به ۳۵ دستگاه رسید.

همچنین میزان تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده با افت ۷۹.۸ درصدی و از ۲۷۴۹ دستگاه به ۵۵۶ دستگاه در تیر ماه امسال کاهش یافت.

شایان ذکر است، میزان تولید انواع وانت در ۴ ماه نخست امسال با کاهش ۳۷.۷ درصدی، از ۳۹ هزار و ۳۱۸ دستگاه به ۲۴ هزار و ۵۰۱ دستگاه و تولید انواع کامیون، کامیونت و کشنده در این مدت با افت ۷۰.۸ درصدی از ۷۷۳۲ دستگاه به ۲۲۵۵ دستگاه رسید.

انتهاي پيام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdca.wnmk49nom5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما