تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش اندیشه های دینی است.
دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش اندیشه های دینی است
دهه کرامت فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش اندیشه های دینی است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،حجت الاسلام جواد حسینی، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای تبیین سیره عملی اهل بیت(ع) است.
وی افزود: سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) برای جوانان و نوجوانان باید به خوبی تببین شود چرا که نیاز جامعه امروز ما هدایت جوانان به سمت سیره اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام حسینی بر لزوم شناخت کامل سیره و روش زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از سوی جوانان تاکید کرد و اذعان داشت: جشن های دهه کرامت ضروری است با هدف نشر ارزش های دینی و اعتقادی، نشر فرهنگ اسلامی و نیز انتقال این ارزشها به نسل های آتی برگزار گردد.
وی خاطرنشان کرد: دهه کرامت امسال در شهرستان خاش با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می گردد و به گونه ای که همه ی مردم شهرستان خاش در آن شرکت خواهند داشت.
این روحانی برجسته شهرستان خاش به حضور کریمه اهل بیت(س) در کشور ما اشاره کرد و یاداور شد: به واسطه وجود این بانوی بزرگوار در قم باعث شد تا قم خاستگاه انقلاب اسلامی ایران شود و امام خمینی (ره) از این شهر مقدس قیام کرد و ندای انقلاب را به گوش جهانیان رساند.
وی گفت: یکی از شاخصه های مهم حضرت معصومه(س) علم آموزی آن بود که امروز بانوان لازم است علاوه بر الگوگیری و قرار دادن سرمشق این بانوی گرانقدر بیش از پیش به سیره و منش آن توجه کنند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی خاش ادامه داد: این دهه فرصت مناسبی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است، ایام دهه کرامت فرصت مناسبی است تا در دریای خروشان آموزه های قرآنی زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم ، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت احمد بن موسی (ع) و همچنین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) فراهم شود.
وی در پایان ترویج فرهنگ نورانی و گسترش فعالیت های فرهنگی ومذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رضا(ع) در بین مسلمانان را از دیگر اهداف گرامیداشت دهه کرامت دانست و اظهار داشت: که این برنامه ها و فعالیت ها به معرفت افزایی هر چه بیشتر و شناخت مکتب انسان ساز اسلام و ائمه اطهار(ع) منجر شود.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdch6znm.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما