تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان سيستان وبلوچستان گفت: در حادثه شب گذشته و امروز صبح 4 نفر از ماموران نیروی انتظامی به فیض شهادت نایل آمدند.
آخرین جزئیات حوادث تروریستی روز گذشته و صبح امروز سراوان/ شهید و زخمی شدن 5 مامور نیروی انتظامی
 سرهنگ رضا عامری در گفتگو با خبرنگار سرویس حوادث عصر هامون در خصوص حوادث سراوان گفت: عصر چهارشنبه سه مامور نیروی به نام های ستوان سوم آیت‌الله خانعلی‌پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی ‌و سرباز وظیفه محمد رضا نظریانی از پاسگاه آسپیچ در حومه سراوان که پس از دریافت یک تماس تلفنی درخواست کمک، به قصد انجام وظیفه و خدمت رسانی به منطقه اعزام شده بودند، در ده کیلومتری سراوان به صورت ناجوانمردانه ای هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
بنابراین گزارش بعد از تماسی که با پلیس 110 گرفته می شود، ماموران نیروی انتظامی با خودروی تویوتا هایلوکس به محل اعزام می شوند. اشرار نیز با 2 دستگاه خودروی پژو مشکی و نقره ای در انتظار رسیدن ماموران بودند که با حضور آنها در محل، این 3 مامور نیروی انتظامی را به شهادت می رسانند.
تروریست ها همچنین در زمان این حادثه از اقدام خود فیلم برداری نیز می کنند و بعد از به شهادت رساندن این ماموران، سلاح آنها را نیز به سرقت برده و متواری می شوند.
به گزارش عصر هامون، بر اثر حادثه دیگری صبح امروز به پاسگاه آسپیچ در سراوان، ‌استوار پرویز کحخایی شهید و سرباز وظیفه شمس‌آبادی مجروح شده است.

انتهای پیام/ 7250 https://www.asrehamoon.ir/vdcgxz93.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما