تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
به منظور گرامیداشت یادو خاطره شهید فهمیده صورت می گیرد؛

حضور ۱۴۰۰ دانش آموز بسیجی ۱۳ ساله در مراسم رهروان شهدا چابهار

به منظور گرمیداشت یاد وخاطره شهید فهمیده طرح رهروان شهید فهمیده با شرکت 1400 نفر از بسیحیان 13 ساله دانش آموز در بندر چابهار برگزار شد.
حضور ۱۴۰۰ دانش آموز بسیجی ۱۳ ساله در مراسم رهروان شهدا چابهار
حضور ۱۴۰۰ دانش آموز بسیجی ۱۳ ساله در مراسم رهروان شهدا چابهار
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از چهاربهاران، فرمانده پایگاه دریایی امام علی (علیه السلام) ندسای چابهار در این مراسم با اهمیت بزرگداشت شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: پاسداشت خون شهیدان باالخص شهدای دانش آموز راه را برای ادامه دادن راهشان همرار می کند ودانش اموزان با الگو گیری از این چهره های نورانی به سعادت دنیوی و اخروی خواهند رسید.
سرهنگ پاسدار روانکار با تاکید بر آمادگی دانش آموزان بسیجی برای خدمت به میهن اسلامی ایران افزود: دانش آموزان  همیشه در خط مقدم تحولات کشور بوده اند و شهادت ۳۶۰۰۰ نفر از دانش آموزان در جنگ نشان از این واقعیت دارد که قشر دانش آموز نقش تعیین کننده ای در معادلات کشور دارند.
وی طرح رهروان شهید فهمیده را از طرح های نیروی دریایی سپاه در مناطق ساحلی کشور عنوان کرد و تصریح کرد: همه ساله طرح رهروان شهید فهمیده در بندر چابهار با شکوه خاصی توسط نیروی دریایی سپاه وهمکاری بسیج و آموزش و پرورش در شهرستان چابهار برگزار می شود .
حبیب الله سراوانی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: تربیت اسلامی یکی از شاخصه های مهم  ما در آموزش و پرورش است و چنین طرح هایی بسیار تاثیر گذار هستند چرا که دانش آموزان با نمونه و الگویی همچون شهید فهمیده آشنا می شوند و با پیروی از راه این شهیدان به تربیت اسلامی و درک عمیقی از معنویت و گذشت و اخلاص می رسند.
تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز شهرستان چابهار و نخبگان بسیجی از برنامه های دیگر این مراسم بود و در پایان ۱۴۰۰ دانش آموز ۱۳ ساله دذر مراسم رژه شرکت و توان و اقتدار خودرا به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdch-6n-.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما