تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲
آنالیزور تیم ملی والیبال درحاشیه اردوی تمرینی ملی پوشان از بازی های دوستانه با روسیه، ایتالیا و ترکیه خبر داد و گفت: استرالیا حریف اصلی ایران در آسیاست.
حریف اصلی ایران در آسیا استرالیاست
به گزارش عصر هامون،نوید مشجری اظهار کرد: بعد از یک تورنومنت سنگین مثل لیگ جهانی طبیعی است که بدن بازیکنان قدری اُفت کند. این موضوع طبیعی است و بازیکنان تیم ملی هم بعد از لیگ جهانی چنین شرایطی را تجربه کردند. البته ممکن است در حال حاضر هنوز چند تن از بازیکنان شرایط بدنی مطلوبی نداشته باشند اما اگر تمرین ها را ببینید کاملا مشخص است که همه با انگیزه تمرینات را دنبال می کنند.

وی افزود: سطح توقعات از تیم ملی والیبال ایران بالا رفته است و چیزی جز قهرمانی در آسیا برای همه قابل قبول نیست. بازی های تدارکاتی خوبی پیش رو داریم. ابتدا با مصر چند بازی خواهیم داشت و بعد به روسیه می رویم. در آنجا با تیم های ملی روسیه و ایتالیا بازی می کنیم. احتمالا دو بازی هم با ترکیه خواهیم داشت. بعد بر می‌گردیم در تهران با پاکستان و اندونزی و بحرین برای جام قاره ای بازی می کنیم و با آمادگی به مسابقات قهرمانی آسیا دبی می رویم.

آنالیزور تیم ملی والیبال در ادامه گفت: مسابقات خیلی سختی را در آسیا پیش رو داریم. مهمترین حریفان ما استرالیا و چین هستند. در مرحله مقدماتی هم با قزاقستان بازی داریم که مسابقه خیلی مهمی است. نسبت به تیم های ژاپن و کره جنوبی شاید کار سخت تری با استرالیا داشته باشیم. می دانیم که استرالیا در هفته آینده چند بازی دوستانه با برزیل خواهد داشت و با آمادگی کامل به مسابقات آسیایی می آید. البته ما قطعا فیلم بازی های آن ها را آنالیز می کنیم. چین هم مطمئنا در گروه ما نیست. در طول مسابقات می توانیم فیلم بازی های چینی ها را هم آنالیز کنیم.

وی در پایان افزود: چین و استرالیا شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند. ایران هم قطعا مدعی اصلی به شمار می رود.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcf.jdviw6dymgiaw.html
منبع : افکار نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما