تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان؛

ناامنی ها ریشه در آن سوی مرز ها دارد

آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: دشمنان اسلام تاکنون به دلیل اتحاد و همدلی بی نظیر مردم این منطقه در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.
ناامنی ها ریشه در آن سوی مرز ها دارد
ناامنی ها ریشه در آن سوی مرز ها دارد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پاپایا، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در مراسم افتتاح پروژهای عمرانی مرزی در هنگ مرزی جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان بیان داشت: بسیاری از ناامنی های به وقوع پیوسته در استان ریشه در آن سوی مرز ها دارد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: با توجه به این که مرز برای هر کشور فرصتی طلایی و نعمت است و باید از آن برای تامین معیشت و کمک به اقتصاد ملی بهره برد، به انسداد مرز و تلاش های انجام شده در این راستا اشاره کرد که تاثیر بسزایی در تامین امنیت و ایجاد بستر های رشد و سرمایه گذاری برای مردم این منطقه دارد.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه نیروهای مسلح به برکت تعالی دین و رهنمود های فرماندهی کل قوا برای رشد و بالندگی تمامی جامعه تلاش میکنند و نگاه آنان به مرز نگاه محض و نظامی نیست افزود نیروهای مسلح با بستن مرزها به دنبال ساخت بستر های امن تجارت و سرمایه گذاری برای مرزنشینان هستند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcguq93.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما