تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۹
مدیر برنامه‌های نیلسون گفت: بدون شک مذاکرات ما با مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت نیلسون به جایی نرسید و نتیجه‌ای در برنداشت.
نیلسون را غیرمستقیم اخراج کردند
نیلسون را غیرمستقیم اخراج کردند
به گزارش سرويس ورزشي عصر هامون، بهزاد بیات مدیر برنامه‌های نیلسون کوریا دروازه‌بان پرسپولیس تهران اظهار داشت: باید عنوان کنم که مذاکرات ما در پایان نتجه‌ای دربرنداشت و به جای خاصی نرسید.

وی در ادامه افزود: هفته گذشته مسئولان باشگاه به ما گفته‌ بودند که ما به نیلسون نیاز مبرم داریم ولی 2 روز مانده به نقل و انتقالات گفته شده نیلسون در لیست مازاد خواهد بود. در هیچ جای دنیا به این شکل نیست من نمیدانم که چرا این تصمیم گرفته شده است.

مدیر برنامه‌های نیلسون تصریح کرد: نیلسون بازیکن پرسپولیس بوده ولی با این شرایط نمی‌توان کاری کرد در هیچ جا به این شکل نیست که دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات چنین تصمیم گرفته می‌شود در واقع باید گفت این کار حتی در هیچ جای ایران نیز سابقه ندارد باید عنوان کنم این مساله یک نوع اخراج محترمانه است ولی هنوز نامه اخراج به دست ما نرسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با شخص درخشان صحبتی نداشتیم و با سایر مسئولان صحبت کرده‌ایم و به نظر من نیلسون خواهان بازی در پرسپولیس است ولی با این واقعیت وی نیز سر در گم شده است و من امیدوارم که مشکلات باشگاه با نیلسون پایان یابد.

انتهای پیام/4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcguz93.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما