تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
به مناسبت سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي

33 یادواره شهدا در سطح استان اجرا می شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: به مناسب سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 33 یادواره شهدا در سطح استان اجرایی خواهد شد.
33 یادواره شهدا در سطح استان اجرا می شود
33 یادواره شهدا در سطح استان اجرا می شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از زاهدانه، محمود غلامی صبح روز سه شنبه (7 بهمن) در نشست کمیته های ستاد دهه فجر استان در بیت نمایندگی مقام معظم رهبری در استان بیان داشت: كميته ايثارگران دهه فجر در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برنامه هاي متنوعي را پيش بيني کرده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزاري مسابقات قرآني و فرهنگي، اجراي طرح سپاس از فجرآفرينان، تجلیل از خانواده های شهدا از جمله وي‍‍ژه برنامه هاي دهه فجر كميته ايثارگران خواهد بود.
وی افزود: نشست با نخبگان، سخنراني ايثارگران در مدارس و شبكه هامون و غباروبي و عطر افشانی گلزار شهدا از ديگر ویژه برنامه های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از عيادت و سركشي از 22 هزار خانواده شهيد خبر داد و بيان داشت: با آغاز دهه فجر عيادت و سركشي از 22 هزار خانواده شهيد از سوي مسئولان اجرايي آغاز خواهد شد كه اين طرح تا 22 اسفندماه ادامه دارد.
وي افزود: اخلاقي، دانش آموز اهل تسنن از شهر نيكشهر استان به عنوان نوجوان ترين شهيد كشور ياد مي شود كه در جبهه حق عليه باطل شركت كرد و شربت شهادت را نوشيد.
انتهای پیام/ 4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcjhiem.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما