تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان؛

دهه فجر یادآور حماسه سازی مردم ایران در مقابل استکبار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت:دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی قشر جوان با ارزش‌های انقلاب است.
دهه فجر یادآور حماسه سازی مردم ایران در مقابل استکبار است
دهه فجر یادآور حماسه سازی مردم ایران در مقابل استکبار است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زابل ضمن تبریک یوم الله دهه فجر به تمام مردم انقلابی استان بیان داشت: اﯾﺎم الله دهه فجر ﯾﺎدآور ﺧﺎطرات و ﺣﻤﺎﺳﻪ ﺳﺎزی ﻣﺮدم اﯾﺮان در مقابل رژیم فاسد پهلوی است.
وی به اهميت زنده نگه داشتن ياد و خاطره اين ايام اشاره كرد و افزود: اكنون در آستانه سي و چهارمین بهار شكوفايي انقلاب اسلامي، جهان خود راتشنه تر از گذشته در جستجوي عدالت و عدالت خواهي احساس مي كند و اين وظيفه ما را به عنوان طلايه داران فرهنگ غني اسلام ناب محمدي(ص) افزون تر مي کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این دهه فرصت مناسبی برای آشنایی قشر جوان با ارزش‌های انقلاب است، اظهار داشت: این انقلاب برگرفته از باورهای دینی، فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و شهادت است و تداوم آن در گرو گسترش ارزش‌های الهی است‌.
وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار کرد: امروز نیز به برکت وجود ولایت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcfmvdv.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما