تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
بابا جون منم دخترت، همون دختری که هر شب دست نوازش به سرم می کشیدی بابا دلم برایت تنگ شده این روزها خیلی دلم هوایت را کرده است.
وقتی دختر شهید درزاده از دل تنگی اش برای پدر می نویسد/افتحارم این است که دختر یک بسیجی شهید هستم
وقتی دختر شهید درزاده از دل تنگی اش برای پدر می نویسد/افتحارم این است که دختر یک بسیجی شهید هستم
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از شستون، دختر شهید درزاده نامه ای از دردهای نگفته اش را در این جشنواره قرائت کرد. گوشه ای از درد های طاهره درزاده به شرح ذیل می باشد؛
بابا جونم سلام
امیدوارم حالت خوب باشد. مطمئن هستم که الان هم به حرف های من و دختر کوچیکت و پسرانت با نگاه و لبخند مهربانت گوش می دهی.
بابا جون نمی دانی دلم چقدر برایت تنگ شده است. نمی دانی این مدت از فراغ دوریت چقدر به من سخت گذشت وقتی از مامان می پرسم پدر کجاست؟ اشک در چشمانش جمع می شه و با لبخند می که بابا پیش خداست.
بابای خوبم؛ یادم می اید که آن روز چقدر نورانی شده بودی با لبخند زیبا و با بوسیدن رویم خانه را ترک کردی تو رفتی تا در کنار بقیعه بسیجیان از مرزهای میهن اسلامی دفاع کنی و به عنوان یک بلوچ بسیجی وفادار به رهبر و انقلاب اجازه ندهی کسی به خاک عزیزتر از جانمان تجاوز کند.
بابا جون من خیلی خوشحالم می دانم که تو زنده ای، می دانم تو ما را می بینی زیرا قران کریم می فرماید: آنانی که در راه خدا کشته شده اند مرده نیستند بلکه زنده اند.
باباجون, من و همه بچه ها به تو افتخار می کنیم چون تو اجازه ندادی مزدوران اجنبی و جیره خواران آمریکا و اسرائیل و اشرار تروریستی و وطن فروش از مرز سراوان وارد خاکمان بشوند، آنانی که لباس و نام بلوچ را برای اهداف دشمنان در کشور لکه دار کردند.
بابای خوبم؛ تو نمونه انسان های وفادار به میهن اسلامی هستی.
بابا جون منم دخترت، همون دختری که هر شب دست نوازش به سرم می کشیدی بابا دلم برایت تنگ شده این روزها خیلی دلم هوایت کرد خواهر کوچک و برادر کوچکم بهانه ات را می گیرد من هم دوست داشتم پیشم بودی و با تو بودیم. اما می دانم اگر اون روز جلوی دشمنان را نمی گرفتی امروز ما راحتی نداشتیم. بابا خوشحالم که فرزند کسی هستم که امروز همه مردم به نیکی از تو یاد می کنند بابا جان، به تو قول می دهم دیگر گریه نکنم و همیشه مثل زنان نمونه صدر اسلام صبور باشم و چهره گرگ صفت قاتلانت را رسوا کنم و مثل یک فرزند شهید در جامعه سربلند و سرافراز ظاهر شوم و ارزومم اینه که تو هم به من افتخار کنی.
بابا جون, من امروز به همه می گم که مبادا اجازه دهید که پرچم اسلام به زمین بیفتد مبادا انقلاب را فراموش کنید مبادا رهبر فرزانه انقلاب و چشم و چراغ فرزندان شهدا را تنها بگذارید مبادا مدیون خون شهیدان باشید.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdciu3aq.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما