تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
نشست امامان جمعه و جماعات با تاکید بر ضرورت هماهنگی و فعال سازی نیروی های مومن و انقلابی،در پایگاه دهم شکاری شهرستان کنارک برگزار شد.
نشست امامان جمعه و جماعات در شهرستان کنارک برگزار شد
نشست امامان جمعه و جماعات در شهرستان کنارک برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از طلوع کنارک،آیت الله “عباسعلی سلیمانی” در آیین افتتاح سومین نشست امامان جمعه شیعه در کنارک با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برگزاری نماز جمعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور به سختی انجام می شد.
وی افزود: طرح مسایل سیاسی و روز جامعه در گذشته جایی در خطبه های نماز جمعه نداشت اما به برکت انقلاب اسلامی، امروزه مسایل مختلف سیاسی روز داخلی و بین المللی و دیگر موضوعات روز کشور و جهان در خطبه های نماز جمعه به عنوان تریبون روشنگرانه، به صورت عادی انجام می شود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: در آیین نماز جمعه مباحث مختلف کشور بویژه مباحث سازندگی مطرح و بررسی می شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان وبوچستان و کرمان از برگزاری نشست بزرگ امامان جمعه اهل سنت در آینده خبر داد.
حجت الاسلام زارعی امام جمعه کنارک نیز در آیین افتتاح این نشست با اشاره به نقش پدرانه امامان جمعه و تاثیر معنوی آیین برگزاری نماز جمعه در جامعه، گفت: بررسی برنامه اجرایی کشور و نصایح دلسوزانه با نیت الهی به مردم و مسوولان از سوی امامان جمعه از برکات نماز جمعه است.
گفتنی است: در آیین افتتاح نشست امامان جمعه استان سیستان و بلوچستان فرمانداران چابهار ، کنارک و جمعی از مدیران شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند که پس از پایان مراسم افتتاحییه ، نشست های تخصصی این گردهمایی با حضور امامان جمعه آغاز شد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcbs8b0.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما