تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۱
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیاست خارجی ایران از سه اصل حکمت، عزت و قدرت خارج نشود.
سیاست خارجی ایران از سه اصل حکمت، عزت و قدرت خارج نشود/ نرمش قهرمانانه تیم مذاکراه کننده امتیاز مثبت به نفع ایران است
سیاست خارجی ایران از سه اصل حکمت، عزت و قدرت خارج نشود/ نرمش قهرمانانه تیم مذاکراه کننده امتیاز مثبت به نفع ایران است
آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون با بیان اینکه سیاست خارجی با سه اصل حکمت، عزت و قدرت مداری به مذاکرات ورود پیدا کند، اظهارداشت: اگر تیم مذاکره کننده با این سه اصل به مذاکرات ورود پیدا کنند با قدرت می تواند ادامه دهد و حرمت و شان ملت ایران را حفظ نماید.
وی با تاکید بر اینکه سیاست خارجی باید اگر توافقی در جهت مصلحت و منفعت کشور نبود دیگر به مذاکره ادامه ندهد و ادامه مذاکرات را قطع کنند چرا که ملت ایران چیزی از دست نمی دهد، افزود: ملت ایران باید بر توانمندی های داخلی خود تکیه کنند تا از وابستگی ها نجات پیدا نمایند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری بر توافق نکردن بهتر از توافق بد است، بیان کرد: اگر قرار باشد ملت ایران در جریان توافقات امتیاز بدهد و امتیاز نگیرد عدم توافق بهتر است لذا در این مذاکرات باید مسئله هسته ای به نوعی حل شود در غیر این صورت امتیاز دادن به دشمن است.
آیت الله سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که بار ها بر اقتصاد و دانش بومی و قدرت داخلی تاکید کرده اند، تصریح کرد: ملتی می تواند انقلابش را به شایستگی پاسداری کند که توان اداره کردن خود را به شایستگی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده باید نرمش قهرمانانه داشته باشد و از موضع قدرت، حکمت و مصلحت خروج نکنند، گفت: تیم مذاکره کننده اگر نرمش قهرمانانه از خودش نشان دهد قطعا نتیجه مثبت مذاکرات به نفع انقلاب اسلامی می شود و مردم از تیم مذاکره کننده قدردانی می کنند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcewx8p.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما