تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
بخشدار مرکزی خاش گفت: روستاهای بخش مرکزی خاش آماده استقبال از مهمانان نوروزی است و تمامی تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است.
روستاهای بخش مرکزی خاش آماده استقبال از مهمانان نوروزی است
روستاهای بخش مرکزی خاش آماده استقبال از مهمانان نوروزی است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،مجتبی شجاعی در گردهمایی تخصصی دهیاران بخش مرکزی خاش، اظهار کرد: با اجرای برنامه های مختاف فرهنگی و جشنواره بازی های بومی و محلی، اجرای موسیقی محلی، برپایی نمایشگاه توانمندی های روستایی نوروزی متفاوت را در روستاهای بخش مرکزی خاش شاهد خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه تدابیر و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ساکنان شهری، روستایی و عشایری و نیز مهمانان نوروز اندیشیده شده است.

شجاعی بیان کرد: مجتمع های خدماتی رفاهی، تفریحی و گردشگری در سطح روستاهای بخش مرکزی خاش آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: در دهستانهای کارواندر، سنگان، اسماعیل آباد، پشتکوه و روستاهای کلکلی، ترشاب، گزو، سبزگز، گورچان و غیره زمینه ارائه خدمات مطلوب به مهمانان فراهم است.

وی گفت: دهیاران در روستاها وظایف سنگینی برعهده دارند که برای انجام دقیق این وظایف باید تمام توان خود را به کار گیرند.

شجاعی تصریح کرد: امروز دهیاران در روستاها به عنوان افرادی نقش آفرین در توسعه و رشد روستاها فعالیت می‌کنند که باید از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

??????????????

وی با اشاره به این مطلب که امسال واقعا اقدامات بسیار خوبی در راستای حل مشکلات دهیاران انجام شده است، اذعان داشت: ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه در مسائل گردشگری و تفریحی ویژه ای در روستاها است که دهیاران باید این ظرفیت ها را شناسایی و در جهت رفاه و آسایش روستائیان محقق کنند .

بخشدار توانمند بخش مرکزی خاش اذعان کرد: برخی مناطق این شهرستان، فرصت های مناسبی برای درآمد زایی دارند که با استفاده بهتر از این پتانسیل ها می توان دهیاری ها را بسوی منابعی که درآمدی برای دهیاری به وجود می آورد هدایت کرد.

وی افزود: با بهره گیری از زمینه ها، فرصت ها و ظرفیت های موجود در منطقه باید برای رسیدن به درآمد پایدار برای دهیاران تلاش کرد و گام های بلندی برای تحقق حماسه ی اقتصادی برداشت.

??????????????

وی با اشاره به اینکه افزون بر ۶۵ دهیاری در بخش مرکزی شهرستان خاش فعالیت دارند، بیان کرد: دهیاران بعنوان بازوهای قوی مسئولان برای رفع مشکلات نقش بسزایی دارند.

شجاعی ضمن بیان پتانسیل ها و ظرفیتهای گردشگری خاش اظهار کرد: دهیاران می بایست در معرفی و شناساندن استعدادهای گردشگری روستاها تلاشی کنند و نقاط گردشگری و باستانی مناطق حوزه کاری خود را از طریق رسانه ها به مردم استان و کشور معرفی کنند.

.

.

.

 انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcdks09.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما