تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،گفت: این شعار مسئولیت دولتمردان را در قبال تعهداتش نسبت به ملت افزایش می‌دهد.
واعظی: کارهای بزرگ در کشور بدون همدلی و هم‌زبانی امکان پذیر نیست
واعظی: کارهای بزرگ در کشور بدون همدلی و هم‌زبانی امکان پذیر نیست
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، "محمود واعظی" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان "دولت، ملت، همدلی و هم‌زبانی" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت در این یک‌سال و نیم گذشته در بخش‌های مختلفی همچون اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، سیاسی، سیاست خارجی، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را شروع کرده و اینک بستر بسیار خوبی فراهم شده، امیدواریم که با همدلی و هم‌زبانی‌ این فعالیت‌ها به نتیجه برسد.

وزیر ارتباطات افزود: عنایتی که مقام معظم رهبری، برای انتخاب این شعار کردند، معنایش ادامه‌ حمایت‌هایی هست که این دولت در این یک سال و نیم گذشته از مقام معظم دریافت کرده و همواره برنامه‌های بسیار بزرگ دولت، همیشه مورد حمایت ایشان بوده است.

وی ادامه داد: کارهای بزرگ در کشور، با همه‌ محدودیت‌های داخلی و خارجی، بدون هم دلی و هم زبانی دولت و ملت، امکان پذیر نیست و در این شرایط خاص، امیدواریم این بستر و فضا با این شعار به وجود آید تا کارهای بزرگی در سال 94 انجام شود.

واعظی گفت: این شعار مسئولیت دولتمردان را در قبال تعهداتش نسبت به ملت افزایش می‌دهد، این ملت همواره از دولت حمایت کرده و خواهد کرد.

وزیر ارتباطات در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 94 خدمات بیشتری بتوانیم به مردم عزیزمان ارائه دهیم، سالی که با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا شروع شده و انشا‌الله این ملت مورد توجه ائمه اطهار قرار بگیرد تا بتواند بیشتر خدمت کند.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcbszb0.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما