تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با جذب این نیروها ضمن اشتغال جوانان بومی مشکل کمبود نیرو در زمینه بهداشت و درمان نیز رفع خواهد شد.
استخدام بیش از 100 نیروی جدید در مراکز درمانی سیستان
استخدام بیش از 100 نیروی جدید در مراکز درمانی سیستان
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، علی اکبر نصیری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا از جذب و استخدام 187 نفر نیروی مورد نیاز بیمارستانهای زابل، زهک و هیرمند خبر داد و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل برای تامين نيروی انسانی مورد نياز خود بر اساس برنامه پنجم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور از محل مجوز معاونت توسعه مديريت و منابع به تعداد 187 نفر نیروی انسانی جذب می نماید.
وی افزود: به منظور تکمیل پرسنل بیمارستان های زابل ،زهک و بیمارستان تازه راه اندازی شده شهرستان هیرمند در حال جذب 187 نفر نیرو می باشیم و برای جذب نیروهای مورد نیاز رایزنی های لازم با وزارت بهداشت انجام شده است .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در ادامه بیان داشت: با جذب این نیروها ضمن اشتغال جوانان بومی مشکل کمبود نیرو در زمینه بهداشت و درمان نیز رفع خواهد گردید .
نصیری تصریح کرد: افراد واجد الشرايط از طريق آزمون کتبی در حيطه هاي عمومی و تخصصي پس از طی کردن مراحل گزينش به صورت پيمانی استخدام خواهند شد.
وی در پایان گفت: متقاضيان واجد شرايط ملزم هستند حداکثر تا تاريخ 28 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام الکترونيکی به آدرس سايت آزمون استخدامی دانشگاه نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمايند.

جدول رشته های شغلی مورد نياز

AWT IMAGE


انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfvcdv.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما