تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان؛

قاچاق سوخت چهره استان را مخدوش کرده

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی گفت: یکی از معضلات استان قاچاق سوخت است که چهره استان را مخدوش کرده است.
قاچاق سوخت چهره استان را مخدوش کرده
قاچاق سوخت چهره استان را مخدوش کرده

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان،مدیر کل تعزیرات حکومتی استان و همکاران این مجموعه به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در این دیدار اظهار داشت:  آموزش و ارتقاء دانش قضات و کارکنان باید اولویت دستگاه قضائی و تعزیرات حکومتی باشد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: همیشه باید رو به رشد حرکت کنیم، به گونه‌ای که آموزش و ارتقاء دانش سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت رسیدگی پرونده‌ها نباید فدای سرعت در رسیدگی شود، افزود: باید علاوه بر کمیت و توجه به آمارها به کیفیت رسیدگی توجه بیشتری شود زیرا حق‌الناس است و صحیح نیست افراد بیشتر از جرمی که مرتکب شده‌اند متحمل هزینه شوند و این بر خلاف عدالت است.

حمیدی عنوان کرد: تشکیلات قضائی و خدمات آن باید به سهولت در اختیار مردم قرار بگیرد، به گونه‌ای که مردم نباید برای دستیابی به خدمات قضائی متحمل هزینه شوند.

وی از مدیرکل تعزیرات خواست تا با استقرار تعزیرات در شهرستان‌ها خدمات این دستگاه به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: باید در دستگاه قضایی به دنبال اثربخشی در کارها باشیم و مجموعه اقدامات همه حالت بازدارنده و اثربخش در جامعه داشته باشد.

حمیدی در پایان  با تاکید بر مبارزه با پدیده شوم قاچاق سوخت که چهره استان را مخدوش کرده  عنوان داشت: یکی از معضلات استان قاچاق سوخت است که علاوه بر ضربات جبران ناپذیری که به چهره استان وارد کرده است خطرات جانی را نیز به همراه داشته و باید مدیریت شود.
انتهای پیام/4382

 

https://www.asrehamoon.ir/vdcdx509.yt0nz6a22y.html
منبع : دادمردان
نام شما
آدرس ايميل شما