تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۴
مراسم تودیع و معارفه معاون طرح و توسعه دانشگاه سیستان و بلوچستان روز گذشته با حضور هیات رئیسه، رؤسا و مدیران دانشکده‌ها در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه معاون طرح و توسعه دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه معاون طرح و توسعه دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

 به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از مطالبه‌گر، مراسم تودیع و معارفه معاون طرح و توسعه دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور هیات رئیسه، رؤسا و مدیران دانشکده‌ها در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

علیرضا بندانی، رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: امروز گرد هم جمع شده‌ایم تا از زحمات و خدمات دکتر اژدری مقدم معاون سابق طرح و توسعه دانشگاه تقدیر و تشکر نموده و سکان هدایت این معاونت را به دکتر رودینی بسپاریم، هر چند بنده کما فی السابق از تجربیات و دانش علمی دکتر اژدری مقدم استفاده خواهم نمود.

وی افزود: معاونت طرح و توسعه یکی از معاونت های مهم دانشگاه است که تا کنون بسیار خوب و موثر عمل نموده و هم اکنون به یاری خداوند متعال می‌خواهیم پروژه‌های عمرانی را که تا چند سال اخیر به خاطر مشکلاتی راکد مانده بود ،دوباره فعّال نمائیم و در گام نخست اجرا و تکمیل دو پروژه مقاوم‍‌‍‌سازی دانشکده علوم و پروژه بزرگ مجتمع رفاهی، آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه را آغاز نموده‌ایم و امیدواریم در ماه‌های آتی پروژه‌های عمرانی دیگری را فعال و یا آماده بهره‌برداری نمائیم.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان همچنین گفت: از معاونت جدید طرح و توسعه توقع داریم تا ضمن تشکیل کمیسیون‌های مختلف عمرانی و تدوین برنامه‌های مفید و پویا، باعث تحول و شکوفایی پروژه‌های عمرانی گردد تا در سال آینده تحصیلی شاهد بهره‌مندی از این پروژه‌ها باشیم.

بندانی در پایان گفت: بنده با تمام توان از این حوزه و دیگر حوزه‌های دانشگاه پشتیبانی می‌نمایم تا شاهد تعالی و پیشرفت دانشگاه سیستان و بلوچستان باشیم.

گفتنی است در خاتمه این مراسم از زحمات اژدری مقدم با اهداء لوح سپاس تشکر و قدردانی شد و حکم انتصاب قدرت‌الله رودینی تقدیم گردید.

شایان ذکر است طی حکمی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه، اژدری‌مقدم به مدت ۲ سال به سمت مشاور ریاست دانشگاه در حوزه طرح و توسعه منصوب گردید.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdccsiqm.2bqsi8laa2.html
منبع : پایگاه خبری تحلیلی مطالبه گر
نام شما
آدرس ايميل شما