تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
باشگاه پرسپولیس با مشکل جدیدی مواجه شده است و حق ثبت قرارداد بازیکنانش را به علت بدهکاری ندارد.
عدم ثبت قرارداد با معضل جدید سرخپوشان
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، نامه ابدی دبیر کل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ مبنی بر عدم ثبت قرارداد بازیکنان باشگا‌ه‌های بدهکار از جمله استقلال و پرسپولیس آب سردی بود که بر پیکر سرخپوشان پایتخت ریخته شد.

**عدم صدور کارت بازی برای باشگاه‌های بدهکار
 
یدالله سلیمانی عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر  در این خصوص گفت: نامه‌ای از سوی اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ مبنی بر عدم ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه‌های بدهکار ارسال شده است که ما باید بر طبق این نامه عمل کرده و هیچ گونه خدماتی به این باشگاه‌ها ارائه ندهیم.
 
سلیمانی در ادامه عنوان کرد: حدود 30 تیم از لیگ‌های برتر دسته یک دو و سه بدهکار هستند و قبل از شروع فصل باید تکلیف بدهی هایشان را مشخص کنند به هر حال اگر مدارک باشگاه‌های بدهکار ناقص نباشد آن وقت‌هاه قرارداد بازیکنانشان را ثبت می کنیم، اما کارت بازی صادر نمی‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: همچنین ما مدارک باشگاه‌های بدهکار را به کمیته‌های مسابقات و انضباطی ارسال می‌کنیم تا پیگیر بدهی‌های این باشگاه‌ها باشند.
 
سلیمانی اظهار کرد: باشگاه‌های بدهکار باید مشکاتشان را حل کنند تا کارت بازی برای بازیکنانشان صادر کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما باید ابلاغیه دبیر فدراسیون فوتبال را اجرا کنیم و مانع ثبت قرارداد باشگاه‌های بدهکار شویم.

**قرارداد بازیکنان سرخپوش را بدون مشکلی ثبت کردیم
 
دبیر هیئت فوتبال استان تهران در این خصوص گفت: نامه‌ای در خصوص عدم ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه‌های بدهکار دریافت نکردیم تا آن را اجرا کنیم.
 
عابدینی در ادامه عنوان کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و سایپا مشکلی برای ثبت قرارداد نداشتند بر این اساس قرارداد بازیکنان این دو باشگاه را ثبت کردیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: من هم شنیدیم که دبیر کل فدراسیون فوتبال نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرده که کارت بازی برای باشگاه‌های بدهکار صادر نشود، اما این نامه برای هیئت فوتبال ارسال نشده است.
 
به هر حال هر سال مسئولان فدراسیون فوتبال نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال می‌کنند که مانع ثبت قرارداد باشگاه‌های بدهکار شوند، اما باز هم شاهد دادن مجوز بازی به تیم‌‌های بدهکار هستیم.
انتهای پیام/8399
https://www.asrehamoon.ir/vdcd9o05.yt0f96a22y.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما