تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
در لیگ پانزدهم تا به حال چهار تیم موفق به کسب پیروزی نشده اند.
چهار تیم در لیگ پانزدهم موفق به پیروزی نشده اند
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، پس از گذشت چهار رفته از لیگ پانزدهم چهار تیم موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده اند.

صبا،نفت،فولاد و پرسپولیس تیم هایی هستند که تا به حال طمع پیروزی در لیگ پانزدهم نچشیده اند فرصت ان را دارند تا در هفته بعد موفق به کسب پیروزی شوند تا با کسب حداقل یک پیروزی به تعطیلات لیگ بروند.

صبا قم با هدایت علی دایی تا هفته چهارم با کسب سه امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و در دیدار این هفته مقابل راه اهن با حساب 2بر یک شکست خوردند تا طلسم نبردن این تیم کماکان ادامه داشته باشد.

نفت که به خاطره حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا زود تر از سایر تیم ها هفته چهارم را اغاز کرد،نتوانست در خانه ،ملوان راشکست دهد تا بدون حتی یک پیروزی به مصاف الاهلی امارات برود.

فولاد خوزستان که در فصل گذشته جایگاه پنجم را برای خود به ارمغان اورد در این فصل شروع ضعیفی داشته است و با کسب سه پیروزی و یک شکست در رده چهاردهم جدول قرار دارد ،همچنین زنگ خطر برای جایگزین کردن اسکوچیچ در این تیم هم به صدا درامده است.

پرسپولیس که فصل پیش را با رده هشتمی به پایان رساند تلاش کرد تا با جذب بازیکنان جوان بتواند در لیگ پانزدهم عملکرد بهتری داشته باشند اما این اتفاق رخ نداد و سرخ پوشان با کسب 2 پیروزی و 2شکست هم اکنون در قعر جدول قرا دارند.

انتهای پیام/8399 https://www.asrehamoon.ir/vdccxxqm.2bq118laa2.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما