تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: سهمیه‌ی دانشجویان اعزامی به 10 هزار نفر افزایش یافت.
اعطای وام به دانشجویان اعزامی به عتبات
به گزارش سرویس علمی پزشکی عصر هامون، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد‌رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص تعداد دانشجویان اعزامی به عمره گفت: ظرفیت اولیه برای اعزام به عتبات عالیات هفت هزار نفر پیش‌بینی شده بود اما با توجه به استقبال دانشجویان و ثبت نام بیش از 51 هزار و 500 نفر، سهمیه به 10 هزار نفر افزایش یافت، اعزام دانشجویان همه دانشگاه‌ها اعم از دولتی، غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بر عهده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است. 
 
وی اضافه کرد : برنامه‌های ویژه‌ای برای زائرین در نجف و کربلا دیده شده که به مرور زمان ارتقا می‌یابد مهمترین تسهیلاتی که ارائه می‌شود در زمینه امور فرهنگی است همچنین روحانی زائرین را همراهی می‌کند و همه دانشجویان نیز بیمه می‌شوند هتل زائرین چه در نجف و چه در کربلا در مرکز است و دو هتل در کربلا و دو هتل در نجف برای اسکان زائرین دانشجویی در نظر گرفته شده است. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی اظهار داشت: در خصوص اعطای وام به دانشجویان تمام تفاهم نامه‌ انجام شده و منتظر اعلام شعب هستیم تا اطلاع رسانی به دانشجویان صورت گیرد و در شعب اعلام شده حساب باز کنند. 
 
وی در خصوص تاریخ اعزام خبر داد و گفت: اکنون اعزام هر سه ماه یکبار برنامه ریزی شده است اعزام دانشجویان به عتبات از 19 مرداد آغاز شده و تا کنون 15 کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات اعزام شده‌اند. 
 
وی در پایان تاکید کرد: سالی سه بار ثبت نام و اعزام در سه مقطع صورت می‌گیرد البته زمان امتحانات اعزام نداریم ضمن اینکه دانشگاه‌ها سهمیه ی خاصی ندارند و انتخاب زائرین بر مبنای قرعه کشی انجام می‌شود. 
انتهای پیام/8399
https://www.asrehamoon.ir/vdcaoan0.49ney15kk4.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما