تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
دو مرد جوان که مرد معتادی را به خاطر اختلاف حساب به کمپ ترک اعتیاد برده بودند به اتهام آدم ربایی بازداشت شدند.
ربودن مرد معتاد به خاطر اختلاف حساب
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، دو هفته قبل مرد 36 ساله ای با مراجعه به دادسرای جنایی از دو دوستش به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.

"مهدی" در شکایتش مدعی شد با دو نفر از دوستانم در کار خرید و فروش ماشین بودیم. اوایل تیرماه خودرو پژو ای را فروختم و پولش را بنا به دلایلی در اختیار "مصطفی" قرار دادم. مقداری از پول را از او گرفتم اما آنها من را برای ترک اعتیاد به کمپی در قرچک بردند و 34 روز آنجا بستری بودم. آنها بعد از ترک مرا ترخیص کردند و وقتی مدعی پولم شدم فقط 400 هزار تومان به من دادند. از "مصطفی" و "فرهاد" به اتهام آدم ربایی شکایت دارم.

در ادامه دو مرد جوان در حوالی عبدل آباد شناسایی و دستگیر شدند.

روز گذشته با انتقال دو متهم به دادسرای جنایی آنها مورد بازجویی قرار گرفتند. "مصطفی" با رد اتهام آدم ربایی گفت: "مهدی" به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت. او وقتی خودرو پژو را فروخت ادعا کرد به علت اختلاف با همسرش نمی تواند پول را در حسابش بگذارد و پول را به من داد. در این مدت او چندبار پولش را از من گرفت و فقط 1.5 میلیون از پول خودرو باقی مانده بود.

وی افزود:"مهدی" ادعا داشت از اعتیاد خسته شده است که دلم به حالش سوخت و او را به کمپ ترک اعتیاد بردم و با پرداخت 600 هزار تومان بستری کردم. وقتی او ترک کرد برایش کار پیدا کردم اما او حاضر به کار نشد و پولش را طلب کرد. من هم یک میلیون تومان به عنوان هزینه نقل و انتقال و خلافی خودرو برداشتم و 500 هزار تومان به او دادم. حال او به دروغ ادعای آدم ربایی کرده است.

با اظهارات متهم و همدستش،سجاد منافی آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی دستور تحقیق بیشتر را صادر کرد.

انتهای پیام/8399 https://www.asrehamoon.ir/vdcaaon0.49ney15kk4.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما