تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲
با شهادت"صابری"، "حمید" و "صدرزاده"؛

فقط یک نفر مانده این عکس کامل شود

ابتدا چهره سه تن از حاضران در این عکس محو شده بود اما پس از شهادت صابری، حمید و صدرزاده، اکنون تنها یک نفر باقی مانده که نمی‌دانیم او کیست و در کدامین گوشه میدان نبرد با کفر و تکفیر و نفاق مشغول جهاد فی سبیل الله است اما برایش دعا می‌کنیم. به راستی در حق این مجاهدان چه دعایی می‌توان کرد جز «شهادت» و الحاق یه قافله یاران؟
به گزارش سرویس چندرسانه ای عصرهامون به نقل از مشرق - پیش از این دوبار در مقاطع زمانی متفاوت منتشر شده است. بار نخست در پس از شهادت «مهدی صابری» (فرمانده «گروهان علی اکبر» از «لشکر فاطمیون») بود که این نما در حالی منتشر شد که چهره ی سه تن از حاضران در آن محو شده بود و این یعنی آن سه تن در قید حیات و حاضر در میدان نبرد هستند. انتشار بعدی این قاب، هفته‌ی قبل، پس از شهادت «نادر حمید» (در همین پایگاه خبری) رخ داد. این بار تنها چهره‌ی دو رزمنده محو شده بود. خیلی طول نکشید تا با شهادت «مصطفی صدر زاده» (فرمانده «گردان عمار» از «لشکر فاطمیون»)، خورشید روی یکی دیگر از دلاورانِ حاضر در این عکس، شفاف شد و حالا مانده تنها یک نفر.

نمی دانیم او کیست و در کدامین گوشه ی میدان نبرد با جبهه‌ی متحد «کفر» و «تکفیر» و «نفاق» مشغول جهاد فی سبیل الله است. برایش دعا می کنیم. اما به راستی در حق این مجاهدان چه دعایی می توان کرد جز «شهادت» و الحاق یه قافله ی یاران؟

توضیح: ذکر عنوان «شهید» روی نفر آخر، به معنای «آرزوی شهادت» برای ایشان است

فقط یک نفر مانده این عکس کامل شود
انتهای پیام/2563 https://www.asrehamoon.ir/vdccsoqm.2bqex8laa2.html
منبع : مشرق
نام شما
آدرس ايميل شما

مرتضی
برادر عزیز
چرا به جای نشستن توی هیات تحریریه خبر و آرزوی شهادت کردن برای کسانی که جونشون رو کف دست گذاشتن (بدون توجه به اینکه صاحب این عکس پدر و مادر و احتمالا زن و بچه داره ) خودت نمیری سوریه تا شهادت قسمت شما بشه انشاا...؟