تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱
هدف اصلی گردانندگان و دست اندرکاران شبکه های ماهواره، ترویج زندگی غربی و فرهنگ های ضددینی و انحطاط اخلاقی جامعه مذهبی ایران است.
غرب به دنبال کسب تجربه «اندلسی» دیگر در ایران اسلامی
غرب به دنبال کسب تجربه «اندلسی» دیگر در ایران اسلامی

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز ؛ آخرین حربه دشمنان برای شکست نظام اسلامی، بهره گیری از اهرم تهاجم فرهنگی است، نظام سلطه که ساختارپولی و مالی اقتصاد دنیا را در اختیار دارد، علاوه بر استفاده تنبیهی از مسائل اقتصادی برای شکستن مقاومت جهان اسلام، گاهی اعطای تسهیلات مالی و وام های بین المللی را منوط به انجام برخی تغییرات در راستای فرهنگی و جنگ نرم می کند.

آمریکایی ها سالانه میلیون ها دلار برای تغییرافکار و باورهای ملت های مسلمان در جنگ «قلب ها و ذهن ها»هزینه می کنند، با این حال جاه طلبی های آمریکایی ها پایانی ندارد و همواره به دنبال سلطه بر سایر کشورها هستند.

هدف اصلی گردانندگان و دست اندرکاران شبکه های ماهواره، ترویج زندگی غربی و فرهنگ های ضددینی ، گسترش روابط آزاد بین دختر و پسر، خیانت همسران و انحطاط اخلاقی جامعه مذهبی ایران است، جامعه ای که امروز به واسطه برخورداری از فرهنگ غتی اسلامی، ایرانی ازبسیاری از ناهنجاری های رایج در جهان غرب و گسستگی خانواده ها در این جوامع به دور بوده است.

غرب در ذهن تاریخی اش تجربه خوشایندی از شکست دادن مسلمانان در اندلس (اسپانیا) دارد، هنگامی که سران مسیحی غرب و کلیسا فهمیدند که با جنگ و قوه قهریه نمی توانند جلوی پیشروی مسلمانان را بگیرند، در پشت درهای بسته پاپ، کشیش ها، کاردینال ها و اسقف ها با مشورت یکدیگردر اقدامی ضداخلاقی، حکم شرعی ورود و نفوذ در سرزمین اسلامی اندلس را با برنامه ای غیراخلاقی صادر کردند و قرارشد به بهانه تجارت، زیباترین زنان اروپایی وارد اندلس شوند.

جوانان مسلمان که همیشه با شمشیر بسته به کمر در خیابان ها و بازار تردد می کردند، تا چنانچه اعلام جهاد شد برای جنگ آماده باشند، با ورود این عروسک های بزک کرده غربی و عشوه گری های آنان، دست و پایشان سست شد، مصرف مشروبات الکلی، زنا و انحطاط اخلاقی به جایی رسید که هنگامی که لشکریان صلیبی پشت دروازه های اندلس رسیدند، دیگرکسی نبود که از حدود و ثغور اسلام دفاع کند.

امروز نیز غرب به دنبال کسب تجربه اندلس برای ایران اسلامی است و شبکه های خانمان برانداز ماهواره به دنبال گرفتن غیرت، تعصب، اعتقادات دینی و اخلاقی از خانواده و جوان ایرانی هستند، دشمن می کوشد مذهب را که عامل بیداری، پویایی، ستم ستیزی و عدالت گستری در جامعه است به عامل انزوا طلبی، واپس گرایی، رهبانیت و امری شخصی تبدیل کند و در این میان عقاید نسل جوان را هدف قرار داده است.

ارائه تصویرهای مستهجن ، مبتذل و خلاف عفت عمومی ازطریق ماهواره یکی ازعوامل گسترش بی بند وباری و به فحشا کشاندن جوانان است، دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف خود می بیند، برای کم رنگ کردن این اعتقادات، با ایجاد خلل در اعتقادات قشرجوان، در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن آنان می کوشد و بهترین راه مقابله با حربه دشمن، تقویت اعتقادات ودین داری در جامعه  و به خصوص نسل جوان است.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcgtq9u.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما