تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱
حجت الاسلام و المسلمين اصغري‌حسامیه: برپایی مراسمات گرامیداشت برای شهید نمر بیانگر این مطلب است که امت اسلام نسبت به اتفاقاتی كه درحوزه دين و اعتقادات رخ بدهد حساس بوده و واکنش نشان می‌دهد.
شهادت شيخ نمرتلاش برای سركوبي موج بيداري اسلاميست/ شهادت شیخ نمرچهره اي خشن و جنايت كار از اسلام به جهانيان نماياندند
شهادت شيخ نمرتلاش برای سركوبي موج بيداري اسلاميست/ شهادت شیخ نمرچهره اي خشن و جنايت كار از اسلام به جهانيان نماياندند

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان سیستان و بلوچستان و امام جماعت مسجد المهدی(عج) زاهدان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري، تحليلي سنت نيوز درخصوص به شهادت رسيدن حضرت آيت الله شيخ نمر باقر النمر به دست رژيم آل سعود گفت: حکومت عربستان سعودي با به شهادت رساندن يك چهره علمي نشان داد كه در كشور سعودی هيچ احترامي براي علماء جهان اسلام قائل نيست.

حجت الاسلام و المسلمين علیرضا اصغري‌حسامیه در ادامه افزود: آیت الله نمر جرمي كه به سبب آن مستحق اعدام بشود مرتكب نشده بود اما سوال اساسی اینست که چرا عربستان سعودی وی را اعدام کرد؟ آیا شیخ نمر گناهی که مستحق مجازات اعدام باشد مرتکب شده بود؟ در پاسخ باید  گفت که حكومت آل سعود به قدري تضعيف شده است كه به جهت ترس از اقدامات آينده آیت الله نمر دست به چنين جنايت هولناکی زده است.

امام جماعت مسجد المهدی(عج) زاهدان با اشاره به این مطلب که عربستان سعودی نماد بر هم زدن وحدت جهان اسلام است بیان داشت: در حالی که جهان به مناسبت هفته وحدت،  میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و ولادت حضرت مسيح(ع) مشغول سرور و شادمانی بود دولت عربستان سعودی با  اقدامی برنامه ريزي شده ، شادي مسلمانان را به عزا تبدیل کرده و کام امت اسلام را به جهت شهادت این عالم جلیل القدر تلخ کرده و چهره اي خشن و جنايت كار از اسلام به جهانيان نماياندند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با توصیه به آحاد مردم و مسئولین برای پاسداشت و برپایی مراسمات تجلیل و  یادبود برای شهید آیت الله نمر گفت: برپایی مراسمات گرامیداشت برای شهید نمر بیانگر این مطلب است که امت اسلام نسبت به اتفاقاتی كه درحوزه دين و اعتقادات رخ بدهد حساس بوده و واکنش نشان می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمين اصغري‌حسامیه با بیان اهداف پشت پرده دولت سعودی از به شهادت رساندن شیخ نمر اظهار داشت: شهادت شيخ نمر تنها شهادت يك شخص نبود بلكه تلاش براي سركوبي موج بيداري اسلامي بوده است؛ به همین جهت با گرامیداشت یاد و نام  این شهید بزرگوار، به دولت های دیکتاتور منطقه می‌فهمانیم که ما قدردان زحمات علماء و ادامه دهنده راه شهدايي هستيم كه براي اسلام عزیز زحمت كشيده اند.

انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcgwu97.ak9zy4prra.html
منبع : سنت نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما