تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۳
پس‌لرزه‌های افشاگری‌های فرمانده سابق ناجا:

فیلم /مجید انصاری چه چیزی را تکذیب میکند؟

چگونه آقای انصاری دچار فراموشی شده اند که در سال 88 مجمع روحانیون مبارز بیانیه داد و از معترضین دعوت کرد که تجمع کنند ، بعد از آن را لغو کردند اما شخص آقای انصاری در آن تجمع حضور یافت وحتی سخنرانی نیز کرد.
به گزارش عصرهامون به نقل از افکار، احمدی مقدم فرمانده اسبق نیروی انتظامی در گفت و گویی اخیرا به نقش مجمع روحانیون مبارز و مشارکت و مجاهدین اشاره می کند که واکنش مجید انصاری معاون پارلمانی دولت یازدهم و عضو موثر مجمع روحانیون مبارز را در پی داشت.
 احمدی مقدم می گوید " راهپیمایی بزرگشان را بیست‌‌وپنجم گذاشتند. بیانیه‌‌نویس‌شان هم مجید انصاری بود. در جلسه‌ دبیرخانه که همان روز برگزار شد تصمیم گرفتیم با اغتشاشگران برخورد کنیم و اگر کسی بی‌‌نظمی یا اخلال عمومی ایجاد کرد او را دستگیر کنیم. ما به آنها ابلاغ کردیم اجازه تجمع ندارید. بعد مجمع بیانیه داد و لغوش کرد. "

وی در بخش دیگری از این گفت و گو با صراحت در مورد نقش مشارکت و مجاهدین در فتنه 88 می گوید " اینها (مجمع روحانیون مبارز) عددی نبودند. حالا ممکن است در حد حرف و اعلام موضع یک بیانیه‌ای هم می‌دادند، اما مدیریت دست بچه‌‌های مجاهدین انقلاب بود.، البته چندتایشان را که گرفته بودند و زندان بودند ولی تاج‌‌زاده، بهزاد نبوی و بقیه که بیرون بودند داشتند کار خودشان را می‌‌کردند."

به گزارش افکارخبر ، امروز مجید انصاری سخنان احمدی مقدم را تکذیب کرده و گفته " متأسفانه این دومین‌بار است که در کمتر از پنج ماه، آقای اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده سابق ناجا، اقدام به بیان مطالب خلاف‌واقع کرده و در اقدامی به‌دور از اخلاق، مطالبی را به افراد و شخصیت‌های گوناگون نسبت داده است؛ ازجمله اینکه باز هم در صحبت‌های خود نسبت به مجمع روحانیون مبارز که تشکیلاتی روحانی، فرهنگی و سیاسی است و همچنین درباره این‌جانب که عضو این مجمع هستم، مطالبی را مطرح کرده است"

وی در گفت و گو با روزنامه اصلاح طلب شرق بدون اینکه پاسخ روشنی به اظهارات احمدی مقدم بدهد ، با بیان اینکه هدف صحبت های احمدی مقدم احتمالا انتخاباتی است در دفاع از مجمع روحانیون مبارز می گوید: " خوشبختانه مجمع روحانیون مبارز به‌عنوان تشکلی روحانی و مستقل که با تأیید و تأکید حضرت امام خمینی (ره) در سال ٦٧ تأسیس گردیده و افتخار دفاع همه‌جانبه از خط اصیل امام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را دارد، از انسجام و انضباط تشکیلاتی مطلوب برخوردار بوده و در ٢٧ سال گذشته جلسات آن به‌طور منظم تشکیل و به ایفای نقش سازنده در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور پرداخته است و کلیه تصمیمات و اقدامات این مجمع، ازجمله صدور بیانیه‌ها در مناسبت‌های مختلف مطابق اساسنامه و با طی‌کردن فرایند‌های تشکیلاتی و قانونی انجام گردیده و می‌گیرد."

اما سوال اینجاست که چگونه آقای انصاری دچار فراموشی شده اند که در سال 88 مجمع روحانیون مبارز بیانیه داد و از معترضین دعوت کرد که تجمع کنند هر بعد از ان ان را لغو کردند اما شخص آقای انصاری در ان تجمع حضور یافت وحتی سخنرانی نیز کرد.

هنوز در فایل های یوتیوب سخنان آقای انصاری وجود دارد وچگونه با وجود تصاویر حرف های احمدی مقدم تکذیب می شود،؟

در فیلم مذکور که توسط یکی از فعالان فتنه 88 گرفته شده آقای انصاری عضو موثر مجمع روحانیون مبارز می گوید : هم اکنون آقای موسوی در داخل جمعیت است و جمعیت اینقدر زیاد است که نمی تواند بیاید.

در همین حال یکی از راهپیمایان از حضور سید محمد خاتمی سوال می کند که انصاری ضمن تائید حضور وی تاکید می کند: آقای خاتمی و موسوی هر دو در داخل جمعیت هستند.

بنابر این گزارش، یکی دیگر از حاضران از مجید انصاری سوال می کند " نتیجه حرکت مردم چه می شود؟ "؛ که انصاری پاسخ می دهد: ما با همه توان ایستاده ایم و پرونده ای از تخلفات را آماده کردیم و این پرونده تحویل شورای نگهبان شده است.

وی می گوید : من و آقای محتشمی پور (رئیس ستاد صیانت از آرا موسوی) پیگیر هستیم؛ تا آخر هم ایستاده ایم؛ هم آقای موسوی و هم ما تا آخر ایستاده ایم تا انشاالله حق شما را هرجوری هست بگیریم.

آقای انصاری چگونه حضور خود در راهپیمایی 25 خرداد و بیانیه مجمع روحانیون مبارز را تکذیب می کنند در صورتی که فیلم ان روز و سخنان وی وجود دارد، شاید برخی از فعالان فتنه 88 می خواهند اعمال و رفتارهای خود در سال 88 را از اذهان ملت پاک کنند اما مدارک و مستندات موجود و حضور بسیاری از رجل سیاسی در فتنه 88 پاک شدنی نیست.
 


انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcipuav.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما