تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۹
آیین نواختن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری دهستان لادیز برگزار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ آیین نواختن زنگ سپاس باحضور جانشین سپاه شهرستانی میرجاوه، معاون پرورشی آموزش و پرورش میرجاوه و سایر مسئولین  به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری دهستان لادیز برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستانی میرجاوه در این مراسم، تقدیر از مقام معلم را تقدیر از علم و دانش دانست و اظهار کرد: معلم همواره در طول تاریخ ارزش و اعتبار زیادی داشته است.
سرهنگ پاسدار حسین صیادی بابیان اینکه معلم شخصی انسان‌ساز است، افزود: وظیفه تعلیم و تربیت یک جامعه بر عهده معلم است و در طول تاریخ بشریت همیشه از اهمیت و اعتبار بالایی برخوردار بوده است.
وی با بیان اینکه معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است، خاطرنشان کرد: معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای هستند و زحمات معلمان و مربیان را باید قدر بشناسیم و از نعمت وجود آنها بهره کافی ببریم.
 

 
شخصیت شهید مطهری باید برای عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان تبیین شود
معاون پرورشی آموزش و پرورش میرجاوه نیز  با اشاره به جایگاه شهید مطهری بیان کرد: شخصیت شهید مطهری به عنوان یک معلم برجسته باید برای عموم مردم به ویژه دانش‌آموزان تبیین شود چراکه این شهیدبزرگوار با قلم خودش زمینه انسان سازی را در افراد جامعه ایجاد کرد.
غلامحسین جهانتیغ افزود: شهید مطهری معلم نمونه‌ای است که الگوی عملی و علمی بسیار خوبی برای تمام فرهنگیان به شمار می‌رود.
وی تاکید کرد: معلمان باید به گونه ای از این استاد برجسته و آثارش نقل کنند که جوانان عزیز نیز با رغبت و انگیزه بیشتری به تحصیل علم و دانش بپردازند.
 

 

 

 

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchxin6.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما