تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۴
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه از برگزاری محافل انس با قران کریم در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون،به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی هاشمی پور درگفتگو با خبر نگار  لادیز، اظهار کرد: ماه رمضان ماه بهار قرآن است،  اهمیت و ارزش این ماه چنان بالاست که نزول قرآن در این ماه انجام گرفته و این امر نشان از عظمت ماه رمضان دارد و از بیان معصومین در این ماه کم حدیث و روایت نداریم.
وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی در سطح شهرستان  پیرامون جمع خوانی قرآن انجام شده تا مردم از محضر قرآن در ماه بهار قرآن بهره مند شوند و  به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی و انس نوجوانان با قرآن در  ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب ، جز خوانی قرآن مجید با حضور مردم شهرستان میرجاوه  در محل مسجد جامع برگزار می شود و در پایان هر روز به قید قرعه به دونفر از شرکت کنندگان هدیه ای به رسم یاد بود اهدا می شود.
وی خاطرنشان کرد:در ماه پرفیض وبرکت رمضان، محافل قرآنی گسترش پیدا می‌کند و می توانیم انس خوبی با این کتاب نورانی بگیریم و بدین منظور مراسم نورانی محفل انس با قرآن کریم با حضور کارمندان فرمانداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری میرجاوه برگزار شد تا کارمندان با بهره گیری از معارف قرآنی، آموزه های این کتاب مقدس را در زندگی و کار خویش استفاده کنند.
 

 
انتهای پیام / https://www.asrehamoon.ir/vdcepe8v.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما