تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۷
امام جمعه دلگان با بیان اینکه دولت معضل پرداخت خسارت بیمه کشاورزان دلگانی را برطرف کند تصریح کرد: تا این معضل باعث یاس و نامیدی مردم از دولت نشود.
بزرگ ترین تهدید داخلی خطر اشرافی گری است/ دولت معضل پرداخت خسارت بیمه کشاورزان دلگانی را برطرف کند
به گزارش عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه این هفته به انتشار فیش های حقوقی برخی از مدیران اشاره کرد و گفت: افکار عمومی و مردم منتظر برخورد قاطع دولت با این افراد و با این پدیده هستند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره برخورد با این پدیده شوم و حقوق کلان مدیران بانکی افزود: آنچنان این موضوع مهم بود که مقام معظم رهبری همه خطبه دوم نماز عید فطر را درباره موضوع حقوق های کلان مدیران بانکی سخن گفتند.
 امام جمعه دلگان با بیان اینکه این حقوق ها و برداشت ها بر خلاف آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام است تصریح کرد: این برداشت ها گناه و حرام است و باید به حساب بیت المال بازگردانده شود و این موضوع و مسئله باید حل شود.
 حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با بیان اینکه حقوق های کلان و این پدیده شوم این را نشان داد که با بزرگ ترین تهدید داخل کشورمان که همان خطر اشرافیگری است روبرو هستیم تصریح کرد: اگر به مبارزه با پدیده اشرافیگری نرویم قطعا در آینده دچار معضلات و مشکلات زیادی خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان کشورمان باید از مظلومان دفاع کنند و در مقابل ظالمان ایستادگی کنند اضافه کرد: افرادی داخل کشورمان هستند که به معنای واقعی نیازمند و مستضعف هستند و این اراد هستند که به کمک نیاز دارند.
خطیب جمعه دلگان به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این نهاد در جهت حراست از قانون اساسی بر اساس دین اسلام و قرآن کریم تاسیس شده است و این از ابتکارات بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران بود.
 حجت الاسلام والمسلمین بامری به معضلات کشاورزان در خصوص عدم پرداخت خسارت بیمه محصولات خرما اشاره و اظهار کرد: بسیاری از این کشاورزان به امید اینکه در صورتی که محصولاتشان دچار خسارت شد آنها را بیمه کرده اند، اما با گذشت بیش از یکسال هنوز خبری از پرداخت خسارت توسط صندوق بیمه کشاورزی نیست.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان جهاد کشاورزی و فرماندار دلگان باید پیگیر و حل شدن این معضل کشاورزان شهرستان باشند، تا باعث یاس و نامیدی مردم از دولت نشود.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcf0jdc.w6dvvagiiw.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما