تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸
فرماندار میرجاوه در مراسم روز خبرنگار عنوان کرد:

خبرنگاران چشم تيزبين مردم و جامعه هستند

به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، طی نشستی صمیمی با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشداران و مسئولین شهرستان میرجاوه از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر شد.
خبرنگاران چشم تيزبين مردم و جامعه هستند
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار، طی نشستی صمیمی با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشداران و مسئولین شهرستان میرجاوه از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تقدیر شد.

در این نشست فرماندار شهرستان میرجاوه  ضمن بیان اهمیت خبر و اطلاع ر سانی، اظهار کرد: خبرنگاران چشم تيزبين مردم و جامعه هستند و شغل خبرنگاری از جمله مساغل پرخطر، پرحادثه و با اهمیت است، بسیاری از خبرنگاران در 8 سال دفاع مقدس توانستند با حضور در خط مقدم جبهه، فرهنگ ایثار و شهادت را در تمام کشور نهادینه کنند و فریاد مظلومیت ملت ایران در برابر دشمن بعثی را به جهان مخابره کنند و در این راه خبرنگاران زیادی جان خویش را از دست دادند.

  محمد میهنی افزود: رعایت انصاف، عدالت و درستی در اطلاع رسانی و حق الناس  از ویژگیهای خبرنگاران است ، رسالت و کاری که خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم و دوربین خود در دفاع از ارزشهای نظام انجام می دهند همانند کاری است که رزمندگان با اسلحه خود در دفاع از کشور انجام داده و در طول 8 سال دفاع مقدس نیز خبرنگاران بسیاری از جان خود گذشتند تا حقایق را به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: اولين هدف رسانه ها نظارت است٬ هدف دوم اطلاع رساني يا شناسايي نقاط ضعف و قوت است كه براي مطالبه گري صحيح و اصلاح امور مسئولين بسيار مهم است، اخبار می توانند تحولات بزرگی در جهان ایجاد کنند بناباین اطلاع رسانی باید به موقع، با صداقت و در جهت رشد جامعه باشد.

"عزیزاحمد ریگی" شهردار میرجاوه نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، بیان داشت:  خبرنگاران وظیفه بزرگی بر دوش دارند و بواسطه رسالتی که عهده دار شده اند بايد با شركت در جلسات مختلف و حضور پر رنگ و فعاليت هاي سازنده خود اطلاعات، خدمات و فعاليت هاي خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي را به مردم منتقل کنند که در اين راستا پایگاه خبری لادیز داراي جايگاه بسيار مطلوبي است كه جا دارد از خبرنگاران این پایگاه خبری سپاسگزاری کنیم.

" بی برگ ریگی" مسئول شورای شهرستان میرجاوه نیز ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران این شهرستان، گفت: اهمیت خبر و اطلاع رسانی تا جایی است که گفته می شود خبر بد بهتر از بی خبری است و بی خبری تاریکی محض است، خبرنگاران برای پوشش خبر و اطلاع رسانی در هر شرایط از جان خویش مایه می گذارند و افرادی بی ادعا و سخت کوش هستند، اخبار صحیح می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را حل کند و به عمران و آبادانی جامعه بینجامد.

در پایان این دیدار فرماندار شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگار صدا و سیمای میرجاوه و خبرنگاران پایگاه خبری لادیز  تقدیر کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/4947

https://www.asrehamoon.ir/vdcd5f0j.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما