تاریخ انتشار :جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از وجود بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.
دفتر اداره ارشاد اسلامی در دلگان افتتاح می شود/ وجود بیش از 1 هزار و 200 کانون فرهنگی در سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس،حسین مسگرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جمع نماز گزاران نماز جمعه شهرستان دلگان با گرامی داشت هفته دولت و سال روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: یکی از سیاست های نظام اسلامی و دولت مقوله عدالت فرهنگی است.
وی افزود: در این راستا در حوزه فرهنگ و هنر به تمام نقاط کشور و شهرهای و روستاهای استان سیستان و بلوچستان خدمات رسانی مطلوب انجام خواهد شد.
مدیر کل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از چند سال قبل سند ایجاد مراکز فرهنگی و مجتمع های فرهنگی و هنری تهیه و تدوین شده است.
حسین مسگرانی بیان کرد: بر همین اساس از 3 سال قبل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان دلگان کار ساخت آن شروع شده است.
وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی در شهرستان دلگان تاکنون با هزینه بیش از 15 میلیارد ریال 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اضافه کرد: با تخصیص اعتبار تا پایان امسال کار ساخت آن به پایان خواهد رسید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: به زودی دفتر نماینگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان دلگان افتتاح خواهد شد.
حسین مسگرانی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد تصریح کرد: سعی شده است که در تمام روستاها، بخش ها و شهرها این مراکز فرهنگی ساخته و به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciyyav.t1ayu2bcct.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما