تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
یک مادر همجنس باز و سرسخت که دو فرزند نیز دارد عکس های برهنه همسرش را در فضای مجازی پخش کرد تا بخاطر رابطه جدیدش او را تنبیه کند
لو رفتن تصاویر لخت همسر خیانتکار در اینستاگرام + عکس
به گزارش عصرهامون به نقل از سفیدک، یک مادر همجنس باز و سرسخت که دو فرزند نیز دارد عکس های برهنه همسرش را در فضای مجازی پخش کرد تا بخاطر رابطه جدیدش او را تنبیه کند. این خانم در دادگاه محکوم شده و حق ندارد با همسرش ارتباطی داشته باشد.لو رفتن عکس همسر در اینستاگرام

آلیسیا رایت 32 ساله, بعد جدایی از همسرش عکسهای لخت او رابر روی اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا از او انتقام بگیرد.
او در پایین عکسها نظرات توهین آمیزی داده بود و در هر پست عمدا دیگران را تَگ کرده بود تا آنها نیز این عکس ها را ببینند.
در دادگاه گفته می شود که در این عکسها فرد مذکور درحالی که لباسش را بالا و شلوارش را هم پایین کشیده درحال رقصیدن است و در تصویر دیگری که هنگام بیرون آمدن از حمام و به صورت برهنه از وی عکس گرفته شده دیده می شود.
لو رفتن عکس همسر در اینستاگرام

بعد از اینکه همسر این خانم عکسها را به اینستاگرام گزارش داد, مدیریت بازبینی سایت تمام تصاویر را از اینستاگرام حذف کرد. اما رایت که بسیار مصمم است به این کار ادامه داد و تهدید کرد که عکسهای بیشتری به اشتراک خواهد گذاشت.
رایت دیروز در دادگاه ساوسامپتون محکوم و سه سال از ارتباط با همسرش محروم شد. همچنین محکوم به 12ماه کار در خدمات اجتماعی شد.
رایت پذیرفت که دو بار عکس خصوصی همسرش را به قصد ایجاد اختلال در زندگی وی فاش کرده است و به همین خاطر 100 پوند جریمه و ملزم به شرکت در کلاسهای اصلاح رفتار شد.
انتهای پیام/1833
 
https://www.asrehamoon.ir/vdchwvn6.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما