تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۵
فرماندار دلگان از ثبت نام بیش از 7 هزار نفر از مردم این شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا صبح امروز خبر داد.
ثبت نام بیش از 7 هزار نفر از مردم دلگان در سرشماری اینترنتی
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، هوشنگ بامری فرماندار شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از زمان شروع سرشماری  اینترنتی نفوس و مسکن تا صبح امروز بیش از 7 هزار نفر از مردم این شهرستان در سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند.
وی افزود: بر اساس اعلام آمار اعلام شده از طرف سازمان برنامه بودجه سیستان و بلوچستان، شهرستان دلگان در جایگاه هشتم ثبت نام کننده ها در این استان قرار دارد.
فرماندار شهرستان دلگان با بیان اینکه ثبت نام حضوری  نفوس و مسکن از 28 مهرماه آغاز و تا 28 آبان ماه امسال ادامه دارد تصریح کرد: افرادی که از طریق اینترنی ثبت نام کرده اند، کد رهگیری دریافتی هنگام ثبت نام را تحویل ماموران سرشماری قرار دهند.
 هوشنگ بامری با بیان اینکه مردم شهرستان دلگان با ماموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند بیان کرد: ماموران سرشماری نفوس و مسکن با لباس مخصوص و کارت شناسایی مخصوص و معتبر به درب منازل مراجعه می کنند.
وی اضافه کرد: مردم شهرستان دلگان از دادن اطلاعات خود به افرادی که کارت شناسایی و لباس مخصوص سرشماری نفوس و مسکن را ندارند، خودداری کنند.
فرماندار شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: وضعیت نهایی شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در شهرستان دلگان تا ساعت 24 امشب مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdcdff0j.yt0nk6a22y.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما