تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
پروژه هنرستان کشاورزی ادیمی و اردوگاه فرهنگی تربیتی از پروژه‌هایی است که از سال 87 تا کنون همچنان نیمه کاره رها شده و هنوز رنگ و بوی افتتاح به خود ندیده است.
۲ پروژه ای که رنگ و بوی افتتاح به خود ندید! /اردوگاه فرهنگی نیمروزچشم انتظار تحقق وعده ها
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از ​ خبرنیمروز، پروژه هنرستان کشاورزی ادیمی و اردوگاه فرهنگی تربیتی یکی از پروژه‌هایی است که در سایه کم لطفی مسئولان امر از سال 87 تا کنون همچنان نیمه کاره رها شده و هنوز رنگ و بوی افتتاح به خود ندیده است.
این پروژه با گذشت 8 سال است که خاک می خورد، اما گذشت زمان هم نتوانسته است مسئولان مربوطه و افرادی را که دستی در کار دارند از خواب غفلت بیدارکند.
یکی از فرهنگیان نیمروز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرستان نیمروز از داشتن اردوگاه تربیتی برای دانش آموزان محروم است با این وجود از ساخت اردوگاه دانش آموزی غفلت شده و تاکنون اقدامی برای بهره برداری انجام نشده است.
وی افزود: اردوگاه تربیتی یکی از نیازهای دانش آموزان است و باید متولیان مربوطه برای به بهره برداری رسیدن آن اقدام کنند.
م.س که نخواست نامش ذکر شود خاطر نشان کرد: اردوگاه دانش آموزی می تواند یک فرصت ارزشمند برای تبادل اطلاعات، اشتراک مساعی و غنی سازی اوقات فراغت باشد.
مهندس موسی کیخا سرپرست کارگاه به خبرنگار ما گفت: قرارداد پروژه هنرستان کشاورزی از 24 خرداد ماه سال جاری بین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و شرکت عقد شد و پس از انجام مراحل اداری و تجهیز کارگاه از یکم شهریورماه کار پروژه شروع شده و تاکنون به تمامی تعهدات عمل کرده ایم.
وی تصریح کرد: در صورت نبود مشکلات مالی و جوی در پایان قرارداد 22 ماهه این پروژه به اداره نوسازی مدارس که متولی کار است تحویل خواهیم داد.
لازم به ذکر است پروژه احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی ادیمی که تامین اعتبار این پروژه با وزارت نفت بوده است و کارفرما شرکت زاهدان ساروج می باشد مدتی است که در مرحله تجهیز می باشد و به صورت تعطیل رها شده است.
حال مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند و چاره ای برای ساخت اردوگاه فرهنگی تربیتی بیاندیشند.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb5abw.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما