تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
یکی از معاونین استاندار سیستان و بلوچستان در مصاحبه ای با حذف نقش مردم، خدمت دهی به زوار پاکستانی را به نام دولت زده است!
مصادره خدمت دهی به زوار پاکستانی از سوی دولت و حذف ماهرانه نقش مردم!
به گزارش عصرهامون، روز گذشته بود که معاون خاص آقای استاندار به ارائه گزارشی در خصوص حضور زوار پاکستانی در سیستان و بلوچستان پرداخت.
نکته جالب اما در سخنان آقای معاون سانسور نقش مردم در اجرای این مراسم و خدمات دهی به زائرین حسینی بود.

او که منافع دولت تدبیر را در حذف خدمات مردمی می بیند در مصاحبه ای با چشم پوشی از نقش فعال مردم کلیه اقدامات خودجوش به زوار پاکستانی را ماهرانه مصادره کرد.

معاون خاص آقای استاندار در حالی نقش مردم در خدمات دهی به زائران حسینی را کمرنگ و حتی بی رنگ کرد که از ابتدای ورود زوار پاکستانی به ایران نیروهای جبهه بسیج مردمی در موکب های خود پذیرایی از زوار پاکستانی را از مرز میرجاوه و خروج از استان و تا مرز شلمچه در دستور کار داشتند!

البته چندی پیش هم بود که دبیر ستاد مردمی اربعین به بی مهری به زوار حسینی اشاره کرد و از مصاحبه های متعدد مسئولین  بجای خدمت رسانی گلایه کرده بود.

با این وجود برای دولتمردانی که سکاندار آن لغو سخنرانی آقای حاشیه ساز در مشهد را مایه شرمساری میداند و سرگردانی میلیون ها زایر حسینی در مرز‌ مهران را می بیند و ککش هم نمی گزد، چندان عجیب نیست که کلیدداران آن در جنوب شرق باز هم مردم را حذف کنند و بر نقش نیروهای مردمی ماهرانه قلم بکشند!


انتهای پیام// https://www.asrehamoon.ir/vdcauwno.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما