تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱
رئیس اداره تبلیغات شهرستان نیمروز گفت: بعد اخلاقی شخصیت امام رضا(ع) در جامعه تبیین شود تا همگان از آن به عنوان الگویی برای ادامه زندگی اجتماعی خود بهره گیرند.
بعد اخلاقی شخصیت امام رضا(ع) در جامعه تبیین شود
به گزارش سرویس عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، حجت السلام و المسلمین محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فراز‌های مختلف زندگی امام رضا(ع) گفت: زندگی ایشان موقعیت‌های مختلفی را دارد که ما می‌توانیم با نگاه کردن به آنها سبک زندگی را بیاموزیم.
وی با تأکید بر لزوم تبیین و ترویج شخصیت اخلاقی امام رضا (ع) عنوان کرد: ما دنبال شخصیت اخلاقی امام رضا (ع) هستیم و پردازش شخصیت ایشان ضرورت جامعه ما است.
رئیس اداره تبلیغات نیمروز بیان کرد: بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه از نعمت های بزرگ کشور ایران اسلامی است.
حجت السلام قاسمی ادامه داد: بعد اخلاقی شخصیت امام رضا(ع)  در جامعه تبیین شود تا همگان از آن به عنوان الگویی برای ادامه زندگی اجتماعی خود بهره گیرند.
وی با اشاره به سخنی از سلیمان بن حمص در خصوص ثواب زیارت امام رضا(ع) تصریح کرد: سلیمان بن حمص گفت: از موسى بن جعفر (ع) شنیدم که مى‌فرمود: هر کسى قبر فرزندم على بن موسی الرضا(ع) را زیارت کند، خداوند ثوابى معادل 70 هزارحج به او عطا مى‌فرماید.
انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdceoz8o.jh87pi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما