تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۱
سعید تجلیلی گفت: امروز دشمن به عرصه فرهنگی و نرم افزاری ورود کرده که در این راستا با روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب می توان دسیسه های آنها را خنثی کرد.
به گزارش عصرهامون؛ سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون.بیان کرد: با توجه به هجمه دشمن در طول 43 سال انقلاب که تمامی ترفندهای خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کرد، امروز در زمینه فرهنگی و نرم افزاری و جوانان ورود کرده است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان است و مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان تاکید به روشنگری داشته اند که اطراف خود را مانند یک چراغ روشن کنید. 

این مقام مسئول گفت: همه ما نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه داریم؛ نگهداشت اخبار و رویداد ها و روشن نکردن مردم به سمتی می رود که از آن اتفاق سوء برداشت شود و دشمن نیز موج سواری کند.

تجلیلی خاطر نشان کرد: امروز همه ما به ویژه خبرنگاران مسئول هستیم تا در همه عرصه ها به ویژه در زمینه فرهنگی، انتشار اخبار و رویدادها و بازنشر پیشرفت های رخ داده در جامعه در زمینه علم، صنعت، تکنولوژی و انرژی هسته ای اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی اذعان کرد: افرادی با سن و سال بالا اتفاقاتی که در حکومت ستمشاهی رخ داده، نحوه پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و عدم برخورداری در کل کشور مخصوصا در سیستان و بلوچستان  را به خوبی لمس کرده اند اما امروز با کوشش جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا اتفاقات خوبی در دورترین نقاط کشور رخ داده است.

تجلیلی تصریح کرد: در دورترین نقاط با خدمات رسانی هایی که انجام شده امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران بالاست ولی دشمن در تمامی عرصه ها کمین کرده و دستاوردهای نظام و انقلاب را به گونه دیگر جلوه دهد لذا وظیفه تبیین دستاوردهای انقلاب برعهده ما قرار دارد.
 
وی اظهار کرد: بسیاری از جوانان از گذشته بی اطلاع هستند؛ دشمن در تلاش است با موضوعات غیر واقعی که در فضای مجازی مطرح می شود جوانان را به بی راهه بکشاند اما روشنگری و تبیین موضوعات می تواند دشمن را ناامید کند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfcvdyew6dj0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما