تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت:تمدید ده ساله تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران از سوی دولت آمریکا، نقض آشکار برجام است.
تمدید تحریم ها نقض آشکار برجام از سوی دولت آمریکا است/دولت باید پاسخی کوبنده و قاطع به دولت آمریکا دهد
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در واکنش به تمدید تحریم ها توسط آمریکا در گفت و گو با خبرنگار لادیز ، اظهار کرد: تمدید ده ساله تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران از سوی دولت آمریکا، نقض آشکار برجام است، در حالیکه کشور ما به تمام تعهداتش در برجام عمل کرد باز هم دولت آمریکا، خباثت خود را نشان داد و به بهانه ای دیگر تحریم هایی جدید علیه ملت ما وضع کرد.

وی با اشاره به سابقه بدعهدی‌های آمریکا، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها بیان کردن دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و ما هر چه کنار بیاییم و به تعهدات خود پایبند باشیم باز هم آمریکا شیطان بزرگ است و از راهی دیگر دشمنی خود با ملت ایران را ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از تحریم و تهدید نمی هراسد چرا که چندین سال است در مقابل انواع تحریم های مقاومت کرده و توانسته تا تحریم های ظالمانه را دور بزند، این تحریم ها نمی تواند در عزم راسخ ملت ما در رسیدن به پیشرفت و سربلندی خدشه ای وارد کند و باز هم تحریم ها را مانند تار عنکبوت کنار می زند اما دولتمردان نباید در مقابل این قانون شکنی ساکت بنشینند و باید با عکس‌العملی جدی، جوابی کوبنده و قاطع به دولت آمریکا بدهند.

مولوی ریگیان پور اذعان کرد: اگر چه تمام فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز بود , کشور ما به تمام تعهداتش در برجام عمل کرد اما طرف مقابل باز هم صادق نبود، نقض برجام و اعمال تحریم های مجدد علیه ملت ایران ظلم در حق ملت ایران است و باید مسئولین باید واکنش قاطع نشان دهند و این موضوع را از طریق آژانس بین المللی انرژی هسته ای پیگیری کنند.

انتهای پیام/4941

https://www.asrehamoon.ir/vdcjt8eh.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما