تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۰
مشاور معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری برای بررسی مشکلات مردم میرجاوه به این شهرستان سفر کرد.
سفر مشاور معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری به میرجاوه
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ مشاور معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای بررسی وضعیت معیشت و مشکلات مردم و مدارس میرجاوه به این شهرستان سفر کرد.
فاطمه اشرفی در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد:  ایام هفته وحدت فرصت مناسبی برای حضور در سیستان و بلوچستان و بررسی مسائل و مشکلات مردم این شهرستان است و امیدوارم بتوانم راهگشای مشکلات مردم این شهرستان باشیم.
وی افزود: محرومیت زدایی از چهره استان های محروم به خصوص مناطق مرزی یکی از جدی ترین مسائل و  دغدغه های اصلی دولت است و استان سیستان و بلوچستان نیز در این حوزه از الویت های تخصیص اعتبارات بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون پروژه های زیادی در این استان اجرایی شده و یا در آستانه بهره برداری است اما عمق محرومیت در این استان تا جایی است که نیاز به برنامه ریزی جدی تری برای رشد و توسعه استان به شدت احساس می شود تا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این خطه از کشور باشیم.
توزیع لوازم التحریر اهدایی از نهاد ریاست جمهوری بین دانش آموزان مدارس شهرستان میرجاوه و دهستان لادیز از جمله برنامه های سفر مشاور معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به میرجاوه بود.




انهای پیام/4941 https://www.asrehamoon.ir/vdcgq39y.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما