> برپایی بیمارستان صحرایی خدمت عظیم به محرومین منطقه است هفته وحدت فرصت نابی برای افزایش اتحاد بین مسلمانان است | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۶
امام جمعه اهل سنت میرجاوه در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:بیانات رهبر معظم انقلاب زمینه ساز وحدت مسلمین در جهان است مناطق محروم استان مدیون سپاه پاسداران است چرا که علاوه بر تامین امنیت در تمامی عرصه های محرومیت زدایی، درمانی، عمران و آبادانی پیشقدم است.
برپایی بیمارستان صحرایی خدمت عظیم به محرومین منطقه است/ هفته وحدت فرصت نابی برای افزایش اتحاد بین مسلمانان است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ مولوی عبدالرحیم ریگان پور در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد : برپایی بیمارستان شهید شوشتری در شهرستان میرجاوه خدمت بزرگی به محرومین منطقه است که از سوی سپاه پاسداران انجام گرفته است .

وی  ضمن قدردانی از تیم پزشکی مستقر در بیمارستان صحرایی سردار شهید شوشتری افزود :  به برکت خون شهدای وحدت سردار شهید شوشتری و یارانشان امروز شاهد وحدت بی نظیری در منطقه هستیم و این خدمات و زحمات عزیزان سپاه پاسداران را مدیون خون شهدای وحدت هستیم .

وی با اشاره به نقش رهبر انقلاب در افزایش وحدت جهان اسلام، افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب زمینه ساز وحدت مسلمین در جهان است و همانطور که امام خمینی(ع) همه امت اسلامی را مخاطب قرار می دادند، رهبر انقلاب نیز تمام دنیای اسلام را به وحدت و یکپارچگی دعوت می کنند تا درمقابل استکبار جهانی و داعش قدرتمند شوند.

وی تاکید کرد:مردم میرجاوه وضعیت معیشتی پایینی دارند و  احداث بیمارستان صحرایی در این منطقه محروم باعث خوشحالی و دلگرمی مردم و ستودنی است و این به برکت انقلاب اسلامی و زحمات بی دریغ سپاه پاسداران است.

مولوی ریگیان پور با اشاره به نقش موثر علمای شیعه و سنی در افزیش وحدت مسلمانان، تاکید کرد: با اتحاد مذاهب مختلف می توانیم موجبات شکست و ناامیدی دشمنان را فرهم کنیم و علمای شیعه و سنی در این مسیر باید به عنوان منادیان وحدت، اسلام ناب محمدی را در جهان بسط و گسترش دهند.

انتهای پیام /4941

https://www.asrehamoon.ir/vdcg739y.ak9zt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما