تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی گفت: علت مقابله دشمنان با خط و جبهه مقاومت، بخاطر پیروی کردن این جریان از اسلام ناب محمدی و پیروی از انقلاب اسلامی ایران است.
علت مقابله دشمنان با جبهه مقاومت، بخاطر پیروی کردن این جریان از اسلام ناب محمدی است
به گزارش عصرهامون، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با دلگان پرس اظهار کرد: قطعا بحثی که امروز دشمنان انقلاب اسلامی، دشمنان خط مقام معظم رهبری، استکبار جهانی و صهیونیست دنبال می کنند، بر سر اسلام است.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: علتی که دشمنان با خط و جبهه مقاومت مقابله می کنند، بخاطر پیروی کردن جبهه مقاومت از اسلام ناب محمدی و پیروی از انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه قطعا مدافعین و مجاهدینی که در دفاع از اسلام مجاهدت کردند و جان خودشان را در این راه تقدیم کرده اند، حوزه بازدارندگی ایران اسلامی و حوزه بازدارندگی ملت مسلمان ایران را بالا می برند، اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری:" اگر این جانفشانی ها نبود، قطعا ما باید در استان هایی مثل کرمانشاه و همدان با دشمنان درگیر می شدیم."
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: اما این جانفشانی ها اجازه نداد که دشمن به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود.
سردار معروفی بیان کرد: در این حوزه هم ما مدیون جانفشانی های این مجاهدین هستیم که همه وجود خود که جانشان بوده در طبق اخلاص گذاشته اند و برای بقای دین خدا و برای آبروی مسلمان و برای بقای اسلام و حفاظت از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی فدا کرده اند.
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdccimqo.2bqi18laa2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما