تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میرجاوه گفت:سایه جنگ را سه چیز از کشور دور کرد، قدرت نظامی ایران، اتحاد مردم و رهبریت عالمی دینی که با کلام خود لرزه بر تن دشمنان می اندازد.
تربیت فرزندان و آینده سازان این کشور بزرگترین مسئولیت معلمان است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز، مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولین این شهرستان در سالن ورزشی فرهنگ آموزش و پرورش میرجاوه برگزار شد.
 نمانده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: امروز معلمین چراغ راه جامعه هستند رشد و توسعه هرکشور بستگی به رشد و توسعه آموزش و پرورش کشور دارد، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر مساله تعلیم و تربیت تاکید ویژه دارند.
علی کرد افزود: درخشش امروز ایران اسلامی در جهان به واسطه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، معلمان رسالت بزرگی دارند و تربیت فرزندان و آینده سازان این کشور بزرگترین مسئولیت معلمان است و باید بکوشند تا فرزندانی فهیم و تحصیل کرده به جامعه تحویل بدهند.
وی با اشاره وظیفه خطیر معلمان، خاطرنشان کرد: شناخت شخصیتی دانش آموزان نقش زیادی در کشف استعدادهای آنها دارد، کار معلم در وهله نخست، تربیت و سپس تعلیم است، ابتدا باید تعهد و سپس تخصص را به شاگردان خود بیاموزید.
 

 
ایران اسلامی در بحث نظامی حرف اول را در خاورمیانه می زند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میرجاوه نیز در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی سپاه، بیان کرد: پیغمبر خدا فرمودند« علما، دانشمندان و معلمین جانشینان پیغمبران روی زمین هستند» چراکه پیامبران الهی چگونگی زندگی را برای مردم تبیین کردند، هر علمی که تصور کنید زیر بنای آن را پیغمبران پی ریزی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی گلشاهی افزود: تسخیر و مقابله با نیروهای ماورا الطبیعه، تمام علوم نظری و انسانی از زبان پیغمبران و جانشینان انها به یادگار مانده است و معلم اول بشریت پیغمبران بودند، معلمین امروز جانشینان پیامبران هستند و احترام معلمان تا جایی است که پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: نگاه به چهره معلمان عبادت است.
وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور، خاطرنشان کرد: افتخار امروز ما این است که رهبری جامعه بر برعهده یک عالم دینی است و فرزانه تر و عالم تر از رهبر ما در جهان وجود ندارد، سپاه پاسداران که همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی است خدمات بسیاری را به کشور ارائه کرده است، سپاه پاسداران در جریان جنگ تحمیلی با حضور در جنگ و پس از ان با محرومیت زدایی، سازندگی کشور، برچیدن فتنه ها، خنثی کردن عملیات های تروریستی دشمن در درون و بیرون مرزهای کشور، ساخت بزرگترین پروژه های عمرانی کشور مانند ساخت سد کرخه خدمات بیشماری را در کشور انجام داده است.
قدرت نظامی ایران، اتحاد مردم و رهبریت عالمی دینی سایه جنگ را دور کرد
حجت الاسلام والمسلمین گلشاهی با بیان اینکه دشمن از قدرت جمهوری اسلامی ایران می هراسد،  اذعان کرد: ساخت بزرگترین و مدرن ترین ادوات جنگی از پهبادهای پیشرفته تا تانک و موشک های قاره پیما از خدمات سپاه است و امروز ایران اسلامی در بحث نظامی حرف اول را در خاورمیانه می زند و قدرت برتر خاورمیانه است، چه کسی می تواند سایه جنگ را بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند،آمریکا اگر قدرت و جرات داشت در مقابل حزب الله لبنان و انصارالله یمن ایستادگی می کرد، چطور می تواند در مقابل ایران مقتدر بایستد و بجنگد و این حرف بسیار غلطی است که عده ای می گویند ما سایه جنگ را برداشتیم، سایه جنگ را سه چیز از کشور دور کرد، قدرت نظامی ایران، اتحاد مردم و رهبریت عالمی دینی که با کلام خود لرزه بر تن دشمنان می اندازد، مذاکرات برای کشور کاری انجام نداده است و هر زمان که در مقابل کدخدای جهانی کوتاه آمدیم، ضرر کردیم همچنان که در مساله هسته ای با مذاکرات، 15 سال به عقب برگشتیم.
وی تصریح کرد: کسی را انتخاب کنیم که نگاهش به درون باشد،ارزش ها و ظرفیت های درونی را ببیند، اتفاقات امروز منطقه به دلیل سوء مدیریت است ما هیچ چیزی از لحاظ قدرت و علم کم نداریم و با انتخاباتی خوب و شایسته، ایرانی آبادتر خواهیم داشت.
در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان برتر شهرستان میرجاوه تقدیر به عمل امد.
 

انتهای پیام/4941
  https://www.asrehamoon.ir/vdcauwno.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما